Nacházíte se zde:   Úvod > Elektronika > Reprosoustavy > Sloupové > Victa 500


Heco Victa 500 - třešeň

Značka: Heco

Heco Victa 500 - třešeň

2,5-pásmová sloupová reprosoustava Heco Victa 500 více

Dostupnost: Již se neprodává
Toto zboží nelze koupit, protože již není v naší nabídce.

Heco Victa 500

Heco Victa 500 Heco Victa 500

2 obrázky v galerii

Hodnocení uživatelů: 4.5
Hodnotilo 7 majitelů

Doporučujeme dokoupit vše skladem


Komentáře ke Heco Victa 500

Chceme udržovat vysokou úroveň našich diskusí a proto je vkládání nových komentářů či reakce na příspěvky ostatních návštěvníků umožněno pouze registrovanýma přihlášeným uživatelům.

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Lukáš Habart
    27.01.2011 – 10:04

    Dobrý den, jak tlusté kabely by jste mi k těmto reproduktorům doporučil? Děkuji

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      27.01.2011 – 10:17

      Dobrý den, 2,5 mm2.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - tmavý ořech

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    30.11.2010 – 12:51

    Dobrý den, jaký AV receiver do 6ti tis. by jste k těmto reproduktorům volil? Popř. jaký dražší? Děkuji

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - tmavý ořech

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      30.11.2010 – 13:11

      Dobrý den, Yamaha HTR-3063 nebo RX-V467.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Lukáš Habart
    12.11.2010 – 17:54

    Dobrý den. Volil byste k zesilovači Pioneer VSX-420 tyto reproduktory nebo Magnat Monitor Supreme 800? Popř. hodí se k němu ještě nějaké jiné do místosti cca 25 m2 ve stejné cenové kategorii? Děkuji

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      13.11.2010 – 19:47

      Dobrý den, jednoznačně Heco Victa 500.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Petr Frank
    26.10.2010 – 14:19

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by se tyto repro hodily k zesilovači Pioneer a109,ktery ma 8ohmu,mistnost 20m2 ,repro bych používal hlavne na MP3 a hry na PS3 , děkuji za odpoved

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      26.10.2010 – 14:26

      Dobrý den, určitě to není problém, repro mají impedanci 4-8 Ohmů, takže problém není.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    09.07.2010 – 09:03

    Dobrý den, mám 2 dotazy: 1) rozvažuji mezi sety Heco 500 a Heco 700 - receiver Yamaha 465, místnost 3x6m. Případně jaký jiný set by byl vhodný? (Jamo S 606?, Magnat Monitor supreme 1000?) 2) V případě, že nejvhodnější by byla tato sada, jaké je předpokládané datum dodání? Děkuji mnohokrát za odpověď.

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      09.07.2010 – 09:05

      Dobrý den, ideální by byl set Heco Victa set 500 či dokoupit subwoofer v případě nutnosti, jinak ještě by byl vhodný set Quadral Quintas 5000, Jamo a Magnat se k Yamaze zvukově moc nehodí, spíše Heco nebo Quadral, či sestava od Yamahy NS-555+C444+333. Dostupnost setů Heco Victa snad příští týden.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Jaroslav K
    18.01.2010 – 15:01

    Dobrý den.Impedance 4-8 ohm znamená že mám při objednávce uvest její velikost např. 8 ohm?Ale jestli jsou 4 až 8 ohm,tak jak mám nastavit receiver,který mi umožňuje nastavit impedanci 6 nebo 8 ohm pro připojené reprosoustavy?Děkuji.

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      18.01.2010 – 15:01

      Dobrý den, výrobce udává hodnotu 4-8 Ohmů, tudíž nastavte na AV receiver hodnotu 6.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    17.01.2010 – 09:01

    Dobry den pane Bendik,chtěl bych se zeptat,jaké repro sloupové by jste mi doporučil k av přijmači Pioneer VSX-515,který vlastním. http://www.videoexpert.cz/av-prijimace-z esilovace/pioneer-vsx-515-k Cena do 12OOO,plocha 20 m2.Pokud možno napište z které strany mají repro basreflex.Budou stát asi 15 cm od stěny.

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      18.01.2010 – 10:01

      Dobrý den, každé by mělo stát minimálně 30 cm od stěny, nejlépe 50 cm, ale vím, že to většinou není možné s prostorových důvodů, doporučoval bych buď Magnat Monitor Supreme 800 nebo Heco Victa 500, oba mají bassreflex vzadu.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    David Zadák
    31.12.2009 – 22:12

    Dobrý večer. Mohu tyto bedny připojit k av.který má impendanci 6.ohmů. Předem děkuji za odpověd.

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      04.01.2010 – 10:01

      Dobrý den, ano můžete, výrobce udává impedanci 4-8 OHmů u repro.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500

    Martin Kytlica
    29.07.2009 – 08:07

    Tuto reprosoustavu jsem si vybral v závislosti na hodnocení a komentářů. Opravdu nelituji. Mám obývák o velikosti 4x5 m a ozvučen je dokonale. Tyto bedny drží i při opravdu vysoké hlasitosti, tu ovšem nevyužívám a asi v paneláku ani nevyužiji. Jo, receiver mám značky Pioneer VSX 819H a pohoda.zní skvěle.

    Reagovat

  • Heco Victa 500

    Martin Kytlica
    29.07.2009 – 08:07

    Tuto reprosoustavu jsem si vybral v závislosti na hodnocení a komentářů. Opravdu nelituji. Mám obývák o velikosti 4x5 m a ozvučen je dokonale. Tyto bedny drží i při opravdu vysoké hlasitosti, tu ovšem nevyužívám a asi v paneláku ani nevyužiji. Jo, receiver mám značky Pioneer VSX 819H a pohoda.zní skvěle.

    Reagovat

  • Heco Victa 500

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    05.05.2009 – 09:05

    Dobrý den, je možná kombinace těchto repro se zesilovačem Denon PMA-500AE PS. Velikost místnosti je 4m na 5m posloucham Rock, Heavy. Děkuju za odpověd.

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      05.05.2009 – 10:05

      Dobrý den, Heco Victa se lépe hodí k Yamaze AX-397, pokuď již vlastníte Denon, tak vhodné repro jsou Canton GLE 470 nebo Magnat Monitor Supreme 800, 1000, 2000.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500

    Zdeněk Tylšar
    20.02.2009 – 14:02

    Dobrý den, chci se vás zeptat jaké bedny byste mi doporučil k recievru Yamaha RX-V461. Libi se mi jak heco Victa 500, tak MAGNAT Monitor Supreme 800 nebo Jamo C 405 DA. Jedná se o zvučení místnosti 27m2, Hudba - film v poměru 80:20%. Pokud jde o hudbu, mám rád rock i současnou popmusic. Klasiku ne. Hledám bedny, které nemusí nahradit subwofer ale budou mit přednes a patřičný tlak. Předem vám moc děkuji.

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      20.02.2009 – 15:02

      Dobrý den, k Vašemu AV receiveru bych doporučoval Heco Victa 500 nebo Yamaha NS-555.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500

    Jindřich Chmelař
    27.01.2009 – 12:01

    Dobrý den, jsou tyto reprobedny magneticky stíněné? Budu je míc jen asi 30-40 cm od televize. Díky

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      27.01.2009 – 13:01

      Dobrý den, nejsou, od této série se už v reproduktorech Heco nedělá a pokuď máte plochou TV je vše v pohodě.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

      • Heco Victa 500

        Jindřich Chmelař
        27.01.2009 – 15:01

        LCD tV bohužel nemám, existují tedy nějaké stíněné repro jako náhrada za heco victa 500? Spolu s av receiverem yamaha rx463. Díky

        Reagovat

        • Re: Heco Victa 500

          Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
          27.01.2009 – 15:01

          Dobrý den, další variantou jsou Yamaha NS-555 pro použití s RX-V463.

          Richard Bendík
          www.MALL.cz

          Reagovat

  • Heco Victa 500

    Václav Lejdar
    26.01.2009 – 16:01

    Vlastním receiver Kenwood KR-A4010 z r.1990, výkon 2x45 W DIN při 4 ohmech a z té doby i 3-pásmové repro Pioneer-CS555 (levné), zvuk horší jakosti. Chci si koupit nějaké lepší pro poslech populární hudby i dechovky. Velikost místnosti 5x4 m, výška do stropu 2,8 m. Pro umístění raději sloupové. Hodí se Victa 500 ?
    Děkuji za radu

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      26.01.2009 – 16:01

      Dobrý den, ano Heco Victa jsou vhodné, případná druhá varianta je Magnat Monitor Supreme 800.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500

    Zdeněk Franta
    26.01.2009 – 15:01

    Dobry den, mel bych dotaz. Vlastnim zesilovac Yamaha RX-V561 a zvazuji koupi repro. Mistnost cca 15-18m. Jedna se mi zejmena o poslech hudby. Myslite ze tyto repro jsou vyhovujici?
    dekuji

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      26.01.2009 – 15:01

      Dobrý den, do Vaší místnosti bych ale doporučoval spíše regálové repro a později doplnit subwooferem dle potřeby, jednalo by se o stejnou řadu ale Victa 300.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • HECO Victa 500

    Václav Hroneš
    22.11.2008 – 09:11

    Dobrý den.Zvažuji koupi setu těchto reprosoustav k zesilovači,který již vlastním, a to rx-v461.Místnost asi 6x4,5 m2,jedná se o podkrovní pokoj se zkosenými stropy,takže výsledný objem je zhruba poloviční.Cenově se mi set 500 velmi zamlouvá a vím,že je často doporučován.Nebylo by však lepsí,kdybych jako přední pár použil například heco metas 300 a zbytek dokoupil z řady victa?Píše se o nich,že totiž nejsou příliš detailní a basy by se daly u filmu dohnat subwooferem.Děkuji za odpověď.

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      23.11.2008 – 16:11

      Dobrý den, repro z řady Metas bohužel není moc vhodné pro Váš zesilovač, plně by se nevyužil jejich potenciál, proto se doporučují vždy repro Heco Victa set 500 nebo jakékoliv z této řady.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • HECO Victa 500

    Stanislav Kolář
    17.10.2008 – 20:10

    Dobrý den,
    může někdo poskytnout srovnání s JAMO S 606. Chci zatím pouze sloupy do místnosti cca 40 m2 pro běžný poslech hudby všech žánrů. Děkuji

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      19.10.2008 – 16:10

      Dobrý den, k jakému zesilovači nebo AV receiveru budete repro pořizovat?

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    David Vyhnálek
    16.07.2008 – 13:07

    Dobrý den. chtěl bych poradit s výběrem audio sestavy do +- 23 tis (sloupy + zesik). Místnost - panelák přibližně 20 m2. Posloucham muziku kladouci velký důraz na bas. linku (reggae). V budoucnu v případě potřeby plánuji dokoupit subwoofer.
    Dospěl jsem k násl.variantám:
    - Yam. rx v463 + victa 500, případně v kombinaci s repro Yam Ns 777 ??
    - Jamo C 605 + onkyo tx 506e?
    - případně navrhněte jinou vhodnější kombinaci.
    Předem díky moc.

    Reagovat

    • HECO Victa 500

      Uživatel si přál zůstat v anonymitě
      08.08.2008 – 10:08

      Dobrý den,
      pokud máte zájem ,tak mě kontaktujte 777 764 228, poradím Vám s výběrem.
      Ale tohle co jste napsal, bych určitě nekupoval

      Reagovat

      • Re: HECO Victa 500

        Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
        10.08.2008 – 18:08

        Dobrý den, doporučuji Yamaha Rx-V663 a Heco Metas 300, popř. variantu, Yamaha-RX-V463 a Heco Victa 300.

        Richard Bendík
        www.MALL.cz

        Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      16.07.2008 – 17:07

      Dobrý den, spíše bych doporučoval regálové repro, opravdu máte zájem o sloupy?

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

      • RE: Re: Heco Victa 500 - třešeň

        David Vyhnálek
        17.07.2008 – 10:07

        Dobrý den, sloupy nejsou podmínka, nicméně je preferuji. Dojde k velkému zkreslení zvuku v takovéto místnosti? Někde zde na fóru jsem se dočetl že regálové doporučujete pod 17 m2. Případně tedy prosím navrhněte sestavu s regálovými repro+woofer s výše uvedeným cenovým limitem. Díky.

        Reagovat

        • RE: Re: Heco Victa 500 - třešeň

          Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
          17.07.2008 – 19:07

          Dobrý den, regálové doporučuji do 20m2, sloupové repro by mohlo v té místnosti rezonovat a basy by nedělaly dobrotu. Doporučuji Yamaha RX-V463, Heco Victa 300 a Heco Victa SUB, popř. pokuď byste chtěl sloupy tak Yamaha RX-V463 a Heco Victa 500.

          Richard Bendík
          www.MALL.cz

          Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    28.05.2008 – 20:05

    Dobrý den.Mohu se zeptat jak je možné,že na vašich slovenských stránkách jsou tyto reproduktory téměř o 2000 levnější?

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Richard Bendík - Internet Mall   richard.bendik@mall.cz
      29.05.2008 – 08:05

      Dobrý den, to bohužel nevím a jestli ano, tak s tím stejně nic není možné udělat.

      Richard Bendík
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    27.03.2008 – 21:03

    Dobrý den, prosím, chtěl bych se zeptat - ze spodní strany těchto reprobeden jsou vidět jakési hroty - rád bych si tyto repra zakoupil, ale mám obavy, zda-li je mohu mít postavené na linoleu a nehrozilo by poškození podlahy, anebo zda-li je možné tyto hroty odmontovat a postavit na zem bedny bez těchto hrotů? Děkuji za odpověď, M.N.

    Reagovat

    • RE: Heco Victa 500 - třešeň

      Josef Beránek
      28.03.2008 – 00:03

      nemusíte se toho obávat, bedny Vám přijdou s gumovímy "nožičkami", odhmotnovací hroty "ty špičaté" jsou přibaleny zvlášt a lze je zaměnovat...

      Reagovat

  • Heco Victa 500 + H/K AVR 147

    Josef Beránek
    21.03.2008 – 01:03

    Dobrý den,
    vlastním tyto reprobedny (Victa 500-hrájí pěkně) a plánuji nákup recieveru Harman Kardon AVR 147. Bude tato kombinace v pořádku? Doporučte případně podobný receiver (Yamaha/Onkio/???). Jde mi jak o kvalitní Stereo poslech tak méně časté 5.1.
    Děkuji

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 + H/K AVR 147

      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
      21.03.2008 – 18:03

      Dobrý den. Je možno zvolit H/K AVR 147, ale k výše uvedeným bednám postačuje i Yamaha RX-V461.

      Martin Martinec
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    Denisa Poláková
    14.03.2008 – 15:03

    Dobrý den, poslouchám hudbu v místnosti 17,5m2, vzdálenost od repro je však pouze 3m. Chtěla bych si pořídit nové sloupové repro i reciver. Uvažuji o "Victa 500", v reciverech se nevyznám. Poradíte mi prosím? Děkuji
    Denisa Poláková

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
      17.03.2008 – 17:03

      Dobrý den. Do 17m2 jsou vhodnější regálové repro, tedy HECO Victa 300. K nim bych zvolil receiver Yamaha RX-V461.

      Martin Martinec
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Heco Victa 500 - třešeň

    David Kasík
    06.02.2008 – 08:02

    Dobrý den, vlastním zesilovač Yamaha AX-490, s největší pravdepodobností se již nevyrábí, 2 x 85W/8 ohm, 20 Hz - 20 kHz. Mám obyvací místnost cca 20 m2. Chtěl jsem ze zeptat, zda-li jsou tyto repro vhodné v kombinaci s výše uvedeným zesilovačem, popř. jestli byste mi mohl doporučit nějakou jinou variantu.

    Dekuji za odpověď
    David Kasík

    Reagovat

    • Re: Heco Victa 500 - třešeň

      Igor Jeřábek - Internet Mall   igor.jerabek@mall.cz
      06.02.2008 – 18:02

      Ano, taková kombinace je dobrá a bezproblémová, pokud máte dostatečně velkou místnost. Yamaha AX-490 mi ještě kdesi leží doma, ten zesilovač má tak tvrdý zdroj, že "přepere" prakticky jakékoliv reprosoustavy.

      Igor Jeřábek
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • HECO Victa 500 - třešeň

    Pavel Kaidl
    25.01.2008 – 16:01

    Dobrý den,
    při svém výběru jsem došel k těmto finálním variantám a prosím Vás o názor. Rozhoduji se mezi Yamahou RX- 397B nebo RX-497B a sloupovkama Heco Victa 500 nebo Jamo C 605. Jaká kombinace je podle vás nejlepší? Jsem normální posluchač rock/pop (mam rad basove tony, ale ne extremne), místnost je 30m2 ve tvaru L (volim sloupovky, protoze regalovky nemam kam umistit). 20-22 000 Kc je totalni maximum. Děkuju za odpověď a těším se na zadání objednávky :-)

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500 - třešeň

      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
      28.01.2008 – 11:01

      Dobrý den.
      Zvolte RX-397 a HECO Victa 500. Bedny Jamo nejsou k Yamaze nějak obzvláště vhodné.

      Martin Martinec
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • HECO Victa 500 - třešeň

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    14.01.2008 – 00:01

    Dobrý den, mohu Vás požádat o radu? Mám místnost cca 23m2 v tuto chvíli osazenou AV Receiverem DENON AVR-1708S v kombinaci se zcela nedostačujícími repro, poslech 70/30 audio(rock)/filmy. Bude lepší zakoupení 2*2 ks těchto reprobeden a nebo nějakého 5.1 setu, popř jiných sloupových repro(Jamo, Tannoy, Magnat,..)? Cena nejlépe do 20000,- se značným ohledem na kvalitu přednesu.

    Děkuji za odpověď.

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500 - třešeň

      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
      14.01.2008 – 15:01

      Dobrý den. Vhodná by byla sestava repro Magnat Quantum 505 set (24290 Kč). Musíte počítat s tím, že kvalitativně adekvátní sestava stojí alespoň dvojnásobek ceny receiveru. Kupovat dva páry sloupových reprobeden je nesmyslné a zbytečné. Doplnění subwooferem ani nemusí být nutné, pokud nepožadujete výraznou reprodukci efektů velmi nízkých frekvencí.

      Martin Martinec
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • HECO Victa 500 - třešeň

    Pavel Úradník
    03.01.2008 – 13:01

    Dobrý den. Potřebuji poradit s výběrem repro. v cenové relaci do 10 000. Místnost má 40m2. Poslouchám hlavně hudbu z CD a rádio. + vhodný receiver. Děkuji.

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500 - třešeň

      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
      04.01.2008 – 17:01

      Dobrý den. Do 40 metrů jsou už vhodnější Victa 700 (11690 Kč). Vhodný receiver je Yamaha RX-V461.

      Martin Martinec
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • HECO Victa 500 - buk


    15.04.2007 – 21:04

    Dobrý den, pochopil jsem to dobře? : kvalitní sloupové repro můžou nahradit sestavu 5.1 - pokud se použíje na receiveru virtual surround? Chtěl bych si pořídit Pioneer VSX 516 nebo 916 (impedance 8 ohmů), jsem nenáročný posluchač, mám obývák 25 m2 a nemám místo na 5 beden, párkrát do roka bych si chtěl poslechnout "prostorový zvuk" u filmu. Jsou třeba tyhle Victa 500 pro tyhle moje účely OK nebo by stačilo i něco menšího? Díky za radu. Míla

    Reagovat

    • RE: HECO Victa 500 - buk

      Uživatel si přál zůstat v anonymitě
      05.01.2008 – 13:01

      Nepochopil.

      Reagovat

  • HECO Victa 500 - třešeň

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    07.02.2007 – 13:02

    Dobrý den. Tento týden jsem u Vás zakoupil tyto reproduktrorové soustavy a jsem opravdu spokojen, ale chtěl bych Vás ještě požádat o radu. Zajímám se o možnost bi-wiringového zapojení jenž je u nich možné využít. Zaznamenám podstatný rozdíl ve zvuku (a jaký) při tomto způsobu zapojení? Pokud mi tento způsob zapojení doporučíte, mohu druhý napájecí kabel k reprosoustavě připojit ke 2. - parelelnímu reproduktorovému výstupu (reproduktorové výstupní svorky "B") na receiveru a receiver pak používat v režimu "přední repro: A+B"? Předem děkuji za odpověď N.

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500 - třešeň

      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
      07.02.2007 – 18:02

      Dobrý den. Bi-wiring považuji za High-Endovou vychytávku určenou pro sestavy za mnoho desítek tisíc Kč. Vybavování i levnějších beden jako jsou tyto terminály pro bi-wiring považuji spíše za marketingový tah než za něco co by mělo jakýkoliv smysl.

      Martin Martinec
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • HECO Victa 500 - třešeň


    21.10.2006 – 13:10

    dobrý den,obývák mám klasiku - 23m2,jaký typ doporučujete 500 nebo 700?Jaký AV?Uvažuji o Onkyu 674.Jsou repro Victa opravdu lepší než Vitas?Těším se na odpověď.

    Reagovat

    • Re: HECO Victa 500 - třešeň

      Michal Voska - Internet Mall   michal.voska@mall.cz
      23.10.2006 – 14:10

      Dobrý den.
      Ano,lepší jsou, spíš bych zvolil model 700, co se týče AV receiveru,onkyo vzhledem k dané výbavě je perfektní

      Michal Voska
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

      • RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň

        Uživatel si přál zůstat v anonymitě
        24.10.2006 – 12:10

        Dobrý den,
        podle toho, co jsem tu zatím četl jsem očekával, že do tak malé místnosti doporučíte spíše 500.
        Plánuji sestavu 5.0 do 20m2 a docela čekám, jak se budete k VICTAm (a jejich kvalitam) vyjadřovat. Z toho co jsem zatím načetl se zdá, že ve své cenové kategorii by mohly být na špičce.
        Plánujete prodávat 5.0 sestavy 500 i 700?
        Martin Barák

        Reagovat

        • RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň

          Michal Voska - Internet Mall   michal.voska@mall.cz
          24.10.2006 – 13:10

          Dobrý den.
          Záleží na tom,co nám dodavatel nabídne,pochopitelně sestavy jsou nejlepší prodejní artikl. Victy jsem slyšel a skutečně hrají velmi dobře, souhlasím s tím,že v dané kategorii patří k tomu nejlepšímu

          Michal Voska
          Internet Mall, a.s.

          Reagovat

          • RE: RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň

            pavol micica
            24.10.2006 – 22:10

            dobry den,
            chcel by som poradit ohladom vyberu sterea. Oslovili ma Mordaunt-short 904i, magnat altea 5 a victa 500. Co by ste poradili k Marantz sr 4600. Miestnost 20 m2. Vopred dakujem.

            Reagovat

            • RE: RE: RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň


              10.01.2007 – 20:01

              Chtěl jsem tak MS 900 ale poslouchal jsem Altea set 5 a Heco Victa set 700 po dlouhém porovnávání mám koupené Heco Victa set 700 jsou sice cenově nejlevnější ale zvukově mě vyhovují a mají perfektní design. Jenom dlouho je neměli skladem tak jsem musel čekat 14dnů ale stálo to za to. Gusta

              Reagovat

            • RE: RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň

              Michal Voska - Internet Mall   michal.voska@mall.cz
              25.10.2006 – 09:10

              Dobrý den.
              Doporučuji Vám Mordaunty 904ky,či rovněž doporučím shlédnutí modelu Jamo D570

              Michal Voska
              Internet Mall, a.s.

              Reagovat

              • RE: RE: RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň


                10.05.2007 – 18:05

                Dobrý den.Chtěl bych se zeptat zda-li je možné tyto bedny použít ke stereofonímu přímači denon.DRA 700 AE PS. Děkuji za odpověd.

                Reagovat

                • RE: RE: RE: Re: HECO Victa 500 - třešeň

                  Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
                  11.05.2007 – 13:05

                  Dobrý den. DRA 700AE by si zasloužil bedny vyšší třídy tedy např. Magnat Quantum 503.

                  Martin Martinec
                  Internet Mall, a.s.

                  Reagovat

                  • Uživatel si přál zůstat v anonymitě
                    29.10.2007 – 01:10

                    Zdravím chtěl bych se zeptat jaka by byla kombinace rec.onkyoTX-sv535 +eq.teac,mistnost 16m,(čtverečních)podání techto typů beden je dost mohutné?kdysi sem měl bedny s papírovou membranou tranzis.zesilovač +grafon a do dnes hledám bez úspěchu.(je mi jasné že stačí par desítek tisíc a mam to,jenomže kdysi i za malo byl mnohem lepší zvuk.Děkuji za odpověd.

                    Reagovat

                    • Re:

                      Martin Martinec - Internet Mall   martin.martinec@mall.cz
                      31.10.2007 – 15:10

                      Dobrý den. Jsme odpůrcem používání jakýchkoliv ekvalizérů. Správný poslech je jedině v režimu Direct.

                      Martin Martinec
                      www.MALL.cz

                      Reagovat


Splátky bez navýšení!

↑ nahoru

Přihlášení do klientského centra:

Neznáte své heslo?

↑ nahoru