Nacházíte se zde:   Úvod > Hračky > Hry a puzzle > Strategické hry > Osadníci z Katanu (základní hra)


Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

Značka: Albi

Skladem MALL

Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

Strategická stolní hra, jedna z nejoblíbenějších moderních deskových her na trhu. Základní hra, ke které lze dokoupit rozšíření. více

Dostupnost: Skladem MALL – 3 ks     Kdy zboží dostanu
500 Kč na další nákup, pokud zboží do zítra neodešleme!
Běžná cena: 990 Kč
Ušetříte: 191 Kč (19 %)
Cena dnes: 799 Kč včetně PHE a DPH
bez DPH: 666 Kč

Kdy bude zboží u vás?

Zboží je skladem na našem distribučním centru v Praze 9, a tedy připravené k okamžité expedici k vám.

Doručení dopravcem: zítra u vás
Osobní odběr v Praze: ještě dnes na prodejně
Osobní odběr mimo Prahu: zítra na prodejně

Termíny platí při odeslání objednávky do 14 hodin.

Hlídání ceny zboží

Současná cena produktu 799. Nechte si poslat e-mail, jakmile cena zboží poklesne na vámi zadanou úroveň. Změnu ceny můžete sledovat i ve svém Klientském centru.

Přidat na nákupní seznam

Přesun zboží do „Nákupního seznamu“ je umožněn pouze přihlášeným uživatelům.
K čemu slouží Nákupní seznamy?


Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

Albi Osadníci z Katanu (základní hra) Albi Osadníci z Katanu (základní hra) Albi Osadníci z Katanu (základní hra) Albi Osadníci z Katanu (základní hra) Albi Osadníci z Katanu (základní hra) Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

6 obrázků v galerii

Hodnocení uživatelů: 5
Hodnotilo 70 majitelů

Doporučujeme dokoupit vše skladem


Komentáře ke Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

Chceme udržovat vysokou úroveň našich diskusí a proto je vkládání nových komentářů či reakce na příspěvky ostatních návštěvníků umožněno pouze registrovanýma přihlášeným uživatelům.

  • Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

    Pavel Slanina
    05.03.2011 – 22:38

    Pouze dotaz,když padne sedmička a hráč krade kartu hráči s vesnící,ke které příléhá bloklé políčko zlodějem,spadá do výběru karek na ukradení i karta Bonusová?Protože má tmavější pozadí než karty surovinové tak je celkem dost jasně rozpoznatelná. Díky

    Reagovat

    • Re: Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

      Klára Sarvašová - Internet Mall   klara.sarvasova@mall.cz
      04.04.2011 – 16:48

      Dobrý den,

      odpovídám na Váš dotaz k herní situaci.
      V případě, který jste popsal,se mohou krást pouze karty surovin. (Akční karty by hráči měli mít odložené stranou).

      Hezký den

      Klára Sarvašová
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    12.11.2010 – 11:20

    Chtěl bych se zeptat jestli je 829,- konečná cena, nebo je to plus poštovné????

    Reagovat

    • Re: Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

      Ivana Růžičková - Internet Mall   ivana.ruzickova@mall.cz
      26.11.2010 – 11:19

      Dobrý den, uvedená cena je pouze za výrobek, doprava se účtuje zvlást.

      děkujeme

      Ivana Růžičková
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

    jana eisová
    04.04.2009 – 16:04

    Dobrý den, díky za odpověď, ohledně hraní ve více lidech. Ještě se zeptám, zda se dá kombinovat hra se starými dřevěnými figurkami a s novými figurkami. Např. základní hra s novými a rozšíření se starými dřevěnými... Děkuji, Jana

    Reagovat

    • Re: Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      06.04.2009 – 08:04

      Dobrý den, nová verze hry (s plastovými prvky) se bohužel nedá kombinovat s původní verzí (s dřevěnými prvky). A teď už se vyrábí jen s plastovými, včetně rozšíření.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

    jana eisová
    31.03.2009 – 09:03

    Dobrý den, chtěli bychom hrát v 8 lidech - dvě rodiny. Chci se zeptat, zda je vhodnější zakoupit základní hru a dvoje rozšíření nebo mít dvě základní hry a zda se to vlastně v tolika lidech dá hrát. Díky moc, Jana

    Reagovat

    • Re: Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      02.04.2009 – 12:04

      Dobrý den, Osadníci z Katanu, základní hra, se dají hrát nejvíce ve 4 hráčích. S Doplňkovou sadou pro 5 a 6 hráčů (http://www.ostrovpokladu.cz/nejhranejsi-hry/albi-osadnici-doplnkova-sada-pro-5-a-6-hracu) lze hrát Osadníky až v šesti. To je všechno, v osmi lidech se Osadníci hrát nedají ani při zakoupení dvou základních her.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

    jana šebestová
    20.03.2009 – 10:03

    Dobrý den, nemáme ještě žádnou hru Osadníků z Katanu a chci se zeptat, zda mohu zakoupit nějaké rozšíření, např. Barbary, nebo zda musím mít doma ten základní typ, abychom to rozšíření mohli hrát. Děkuji za radu, Jana

    Reagovat

    • Re: Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      23.03.2009 – 08:03

      Dobrý den, ke každému rozšíření je nutné mít nejdřív základní hru. Bez základní hry se rozšíření nedá hrát.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu (základní hra)

    Sylva Lacinová
    26.12.2008 – 17:12

    dobrý den, potřebuji se zeptat na něco ohledně pravidel. Při hraní nám nastala situace že jsme měli postavené cesty jdna vedla dál a druhá k ní vedla na křižovatku kde bylo možno postavit vesnici. Chtěla sem se proto zeptät jesli je možné přerušit cestu spoluhráči vesnicí i když ten spoluhráč bude mít pouze dvě cesty samostatně ležící bez města či vesnice. V pravidlech jsme nic k této situaci nenašli. Lze aby dvě cesty leželi bez města či vesnice?!

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      06.01.2009 – 14:01

      Cesta vesnicí může být přerušena. Dvě cesty mohou ležet samostatně bez města a vesnice. Neznamená to však, že se v té cestě nemůže pokračovat nebo na ní postavit vlastní vesnici.

      Pouze pokud hráč, jemuž se cesta přeruší soupeřovou vesnicí,vlastní nejdelší obchodní cestu a soupeř vlastní delší obchodní cestu, tak o ni přijde.

      Michal Šmíd
      ALBI Česká republika a.s.

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu (základní hra)

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    01.12.2008 – 11:12

    Dobrý den, je možné někde sehnat starou verzi Osadníků s dřevěnými figurkami? Děkuji za odpověď.

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      03.12.2008 – 13:12

      Dobrý den, stará verze Osadníků se už nevyrábí, a nevyrábějí se k ní ani kompatibilní rozšíření.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

    Michal Nikodem
    24.07.2008 – 15:07

    Dobry den, rad by som sa spytal, kedy sa chysta rozsirenie Mesta a rytieri pre nove vydanie - s vymodelovanmi plastikovymi (mimoxodom, velmi podarenymi) figurkami? Hrat Osadnikov so zakladnou plastikovou hrou, doplnenou o drevenych rytierov a metropoly je take... hm... nekompatibilne ;-)
    A co plastikovy Namornici?
    Dakujem za odpoved!

    P.S.: Osadnici su perfektni!!! Klobuk dolu pred panom Teuberom a jeho spolupracovnikmi! Podaril sa im paradny kusok!!!

    Reagovat

    • Re: Hra Albi Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      28.07.2008 – 11:07

      Dobrý den, nová verze rozšíření Osadníci z Katanu - Města a rytíři má být na trhu přibližně v polovině září.

      Výrobu rozšíření Osadníci z Katanu - Námořníci plánuje vydavatel, firma Albi, na podzim 2008, ale výrobce přesný termín zatím nepotvrdil. Takže není jisté, jestli budou na trhu v roce 2008, nebo až 2009.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu (základní hra)

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    01.02.2008 – 18:02

    dobrý den ja jsem se chtěl zeptat jestli se dají krát všechny rozšíření dohromady např. hrajeme
    Mořeplavce,Města a rytíře a kupce a barbary najednou

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu (základní hra)

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      26.02.2008 – 16:02

      Dobrý den,
      s úplně všemi rozšířeními dohromady to určitě nejde. Momentálně dostupné rozšíření Atlantis a Kupci a barbaři obsahují různé scénáře. Některé z nich se dají navzájem kombinovat a některé ne. To by mělo vždy být uvedeno v pravidlech. Dříve (a snad i v budoucnu) dostupná rozšíření se kombinovat dají. Některé z těchto kombinací jsou příjemnější, jiné méně. Například rozšíření Námořníci se dá s některými scénáři kombinovat poměrně příjemně, jiné kombinace naopak přinášejí velké množství pravidel, která je již obtížné sledovat. Já osobně tyto kombinace spíše nedoporučuji, přehlednější je, když se hraje každé rozšíření zvlášť.

      Pavel Prachař
      MINDOK s.r.o.

      Reagovat

  • Hra ALBI kupci a barbaři

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    14.01.2008 – 16:01

    Ja jsem se chtěl zeptat jestli hra bude v češtině

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI kupci a barbaři

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      16.01.2008 – 18:01

      Ano, rozšíření Kupci a barbaři je v české verzi.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    06.01.2008 – 12:01

    jáká je základní verze?

    děkuji za odpověd

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      16.01.2008 – 18:01

      Toto je základní hra Osadníci z Katanu.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    21.12.2007 – 19:12

    v nove verzi osadniku su 6 hranne dosky krajiny z plastu alebo tvrdeho papiera

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      16.01.2008 – 19:01

      Materiál je karton.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    09.12.2007 – 23:12

    Je ještě dostupné nějaké rozšíření ke staré "dřevěné" základní verzi?

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      27.12.2007 – 16:12

      Rozšíření ke staré verzi už na trhu nejsou.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    11.11.2007 – 13:11

    Dobrý den,
    má dcera by si přála dostat hru Osadníci z Katanu.
    Protože se v této hře neorientuji, rád bych věděl, která hra je základní a jaké jsou možnosti jejího rozšíření.
    A protože prý existují staré a nové základní hry ke kterým jsou prý jiná rozšíření můžete mi poradit s jejich sestavou?
    Děkuji.

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      27.12.2007 – 16:12

      Základní hra je přesně tato, ke které jste připojil komentář. Rozšíření najdete, když kliknete na odkaz "K dokoupení" pod obrázky.

      Tomáš Kubeš
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Kupci a Barbaři

    Jiří Daniel
    30.10.2007 – 09:10

    Dobrý den. Uvažuje se o vydání nového rozšíření Kupci a Barbaři v české verzi.

    Reagovat

    • Re: Kupci a Barbaři

      Marcela Reichová - Internet Mall   marcela.reichova@mall.cz
      31.10.2007 – 15:10

      Ano, hra bude na našich stránkách v lednu 2008.

      Marcela Reichová
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • Hra ALBI Osadníci z Katanu

    Marcela Marešová
    18.09.2007 – 13:09

    dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda už je nějaký konkrétní datum, kdy budou v prodeji Námořníci a Kupci v nové verzi?

    Reagovat

    • Re: Hra ALBI Osadníci z Katanu

      Marcela Reichová - Internet Mall   marcela.reichova@mall.cz
      19.09.2007 – 12:09

      Termín ještě nevíme.

      Marcela Reichová
      www.MALL.cz

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu


    25.03.2007 – 13:03

    Dobrý den Níže v diskusi jsem se dočetl, že rozšíření Města a rytíři vyjde na podzim. Chtěl bych se zeptat kdy bude na trhu (je v plánu) rozšíření Námořníci.
    Děkuji

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      26.03.2007 – 10:03

      Dobrý den, Námořníci z Katanu v nové verzi vyjdou na podzim 2007.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

      • RE: Re: ALBI Osadníci z Katanu

        Martin Zahradnik
        21.04.2007 – 10:04

        dobry den
        chcel by som sa spytat. videl som v obchode rozsirenie osadnikov o historicke udalosti /cinsky mur, trojska vojna/ je mozne ich hrat s novymi plastovymi figurkami?
        budete ich niekedy mat vo Vasej ponuke.

        dakujem pekne

        Reagovat

        • RE: Re: ALBI Osadníci z Katanu

          Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
          25.04.2007 – 15:04

          Dobrý den, rozšíření Čínská zeď a Trojská válka v české verzi nikdy nevyšly, pravděpodobně ani nevyjdou a v nabídce je tudíž mít bohužel nebudeme. Pokud máme správné informace, tak se už ani nevyrábějí. Máme v nabídce Atlantidu, která se hraje s novými plastovými figurkami.

          Tomáš Kubeš
          Internet Mall, a.s.

          Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    18.02.2007 – 21:02

    Dobrý den, rád bych si koupil rozšíření Města a rytíři k této nové verzi osadníků - mohu se také zeptat kdy je budete mít k prodeji?

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      22.02.2007 – 09:02

      Dobrý den,

      rozšíření Města a rytíři k nové verzi Osadníků z Katanu vyjde na podzim 2007.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Jiří Šubrt
    28.01.2007 – 15:01

    Dobrý den, rád bych si koupil rozšíření Města a rytíři k této nové verzi osadníků - mohu se zeptat na info zda a kdy je budete mít k prodeji?

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      23.02.2007 – 18:02

      Osadníci z Katanu-Města a rytíři v nové verzi vyjdou na podzim 2007.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • Figurky


    20.01.2007 – 10:01

    Dobrý den, z nového vydání osadníků se nám již bohužel podařilo ztratit červenou cestu. je možné si figurky dokoupit i samostatně?

    Reagovat

    • Re: Figurky

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      25.01.2007 – 18:01

      Bohužel, nemáme možnost prodávat jednotlivé figurky.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • Nekompatibilní rozšíření


    15.01.2007 – 20:01

    Dobrý den, k Vánocům jsem od rodiny dostal základní sadu Osadníků (plastovou) a rošíření Námořníci (ale dřevěné) a při hře jsme pak zjistili, že nám schází díly moře. Je možné si tyto chybějící díly někde pořídit? Nebo jestli by nebyla možnost případně jednu z těch krabic vyměnit. (Obě krabice byly zakoupeny přes Mall.cz)

    Reagovat

    • Re: Nekompatibilní rozšíření

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      16.01.2007 – 12:01

      Pošlete nám prosím kontakt, případně číslo Vašeho nákupu.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Lukáš Anderle
    06.01.2007 – 10:01

    Dobrý den, tím že Albi začalo dovážet nově modelované osadníky, mě dostalo tak trochu do kouta.

    Vlastním zatím pouze samostatné osadníky a nemám v tuto chvíli peníze abych koupil všechna 3 rozšíření a bojím se aby neustala výroba "starých" osadníků ale běžela jejech výrova souběžně.
    Můj dotaz tedy zní: Kolik přibližně mám času na zakoupení rozšíření pro 5a6 hráčů, Měst a rytířů (zatím noví nejsou), Námořníků (zatím noví nejsou) aby mi nezůstala v ruce původní sada mez možnosti rozřížení a nemusel kupovat další osadníky za 1000kč. Děkuji za odpověď

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      09.01.2007 – 17:01

      Dobrý den,

      kolik máte času, bohužel nevíme a neumíme odhadnout. Jediné co snad můžeme poradit, jestliže chcete staré verze těch rozšíření, kupte je co nejrychleji.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

      • RE: Re: ALBI Osadníci z Katanu


        15.04.2007 – 18:04

        Ja to vyresil nabarvenou sirkou (v mem pripade na modro):-))

        Reagovat

        • RE: Re: ALBI Osadníci z Katanu

          Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
          16.04.2007 – 14:04

          Výroba Osadníků ve "staré" verzi bohužel souběžná nebude. Teď už se vyrábí jen nová verze, včetně všech rozšíření.

          Tomáš Kubeš
          Internet Mall, a.s.

          Reagovat

      • Figurky


        18.01.2007 – 21:01

        Dobrý den, z nového vydání osadníků se nám již bohužel podařilo ztratit červenou cestu. je možné si figurky dokoupit i samostatně?

        Reagovat

        • RE: Figurky

          Lukáš Anderle
          25.01.2007 – 06:01

          Myslím že cesta je zrovna bez problémů vyrobytelná (pokud máte tedy starou verzi) a radím dřívko nabarvit na červeno, samostatný nákup zřejmě možný není

          Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Alena Nováková
    29.12.2006 – 19:12

    Dobrý den, dostala jsem Osadníky jako dárek k Vánocům. Je to bezvadná hra. Chtěla bych si dokoupit rozšíření pro 5. a 6. hráče. Mám tu verzi s těmi novými figurkami a okraje nejsou šestihranné ale celé pruhy. Na obrázku jsou v rozšíření ty šestihranné. Jde to spojit dohromady nebo je i nové rozšíření s novými figurkami i okraji? Děkuji

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      25.01.2007 – 19:01

      Nové rozšíření, kompatibilní s novou verzí Osadníků, je zde:
      http://www.ostrovpokladu.cz/spolecenske-hry-deskove/albi-osadnici-doplnkova-sada-pro-5-a-6-hracu

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

    • RE: ALBI Osadníci z Katanu

      Lukáš Anderle
      06.01.2007 – 10:01

      Pokud máš nově modelované figurky tak k tomu se dá zakoupil nově modelované rozšíření. (má takovou podlouhlou krabici) Stavé a nové osadníky nespojíš

      Reagovat

      • RE: ALBI Osadníci z Katanu

        Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
        09.01.2007 – 17:01

        Tomáš Kubeš
        Internet Mall, a.s.

        Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu


    20.11.2006 – 10:11

    1) Je možné, že se nedá dostat tj. postavit cestu v zámoří k některým surovinám a poměrům (3:1)? Staví se pouze na pevnině,ne??

    2) Musí se rytíř vždy přemístit, když mi vyhovuje jeho nynější postavení (nemyslím poušť). Jeho přesunem bych totiž mohla poškodit i sebe,/ kdyby nebyla jiná možnost/??

    3) Neporozuměli jsme pravidlu minimální vzdálenosti stavění vesnic - to znamená postavit vesnice ob 1 křižovatku??

    4) Je cílem hry kromě získání 10 bodů spojit cestami moje 2 vesnice, které si postavím na herní plán na začátku hry nebo je to jedno, kam si stavím??

    5) Je nutné žetony skládat dle abecedy nebo je to jedno??

    6) Kartu pokrok je nutné vyložit HNED v dalším kole nebo třeba až po třech kolech??

    7) Je možné kartu rytíř prodat když ji "potřebuji" spoluhráči, na jejichž poli stojí zloděj??

    8) Karty s body z akčních karet se odkládají bokem, kde spoluhráč může mít přehled, kolik mám bodů, i když jsou obrázkem dolů, nebo je držím se surovinami v ruce?
    A pokud v ruce, co když mám více, jak 7 karet a padne 7. Má nárok spoluhráč, pokud mě poškodí přesunuvším zlodějem vybírat i z karet s body získanými z akčích karet??

    9) Když mám 3 rytíře, získávám 2 body. Ty 3 rytíře odevzdám do banku nebo si je nechám? V případě, že by další hráč získal 4 rytíře, mně se odeberou 2 body (karta největší vojsko) a ztrácím tak i ty 3 rytíře, díky nimž jsem tuto kartu získala??

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      13.12.2006 – 17:12

      1) Je možné, že se nedá dostat tj. postavit cestu v zámoří k některým surovinám a poměrům (3:1)? Staví se pouze na pevnině,ne??
      - Místa pro přístavy musí vždy přiléhat k pevnině, tedy je vždy možné se k nim cestou dostat.

      2) Musí se rytíř vždy přemístit, když mi vyhovuje jeho nynější postavení (nemyslím poušť). Jeho přesunem bych totiž mohla poškodit i sebe,/ kdyby nebyla jiná možnost/??
      - Zloděje je třeba vždy přesunout, nesmí zůstat na místě.

      3) Neporozuměli jsme pravidlu minimální vzdálenosti stavění vesnic - to znamená postavit vesnice ob 1 křižovatku??
      - Ano znamená. Staví se vždy ob jednu křižovatku.

      4) Je cílem hry kromě získání 10 bodů spojit cestami moje 2 vesnice, které si postavím na herní plán na začátku hry nebo je to jedno, kam si stavím??
      - Není to cílem. Je jedno kam stavíte, ale musíte vždy navázat alespoň na jednu ze svých původních vesnic.

      5) Je nutné žetony skládat dle abecedy nebo je to jedno??
      - Je to vlastně jedno, ale rozložení dle abecedy zajišťuje rovnoměrnéí rozložení čísel.

      6) Kartu pokrok je nutné vyložit HNED v dalším kole nebo třeba až po třech kolech??
      - V kole, kdy ji koupíte ji dokonce podle pravidel vyložit nesmíte. Ale schováte si ji a můžete ji vyložit v kterémkoli dalším kole.

      7) Je možné kartu rytíř prodat když ji "potřebuji" spoluhráči, na jejichž poli stojí zloděj??
      - NE, s akčními kartami nelze obchodovat.

      8) Karty s body z akčních karet se odkládají bokem, kde spoluhráč může mít přehled, kolik mám bodů, i když jsou obrázkem dolů, nebo je držím se surovinami v ruce?
      A pokud v ruce, co když mám více, jak 7 karet a padne 7. Má nárok spoluhráč, pokud mě poškodí přesunuvším zlodějem vybírat i z karet s body získanými z akčích karet??
      - Jsou položené lícem dolů na stole, společně s ostatními nezahranými akčními kartami, takže soupeři neví jistě, kolik máte bodů.
      - Akční karty vám nikdo nevezme, pomocí rytíře ani při sedmičce, je možné brát pouze suroviny.

      9) Když mám 3 rytíře, získávám 2 body. Ty 3 rytíře odevzdám do banku nebo si je nechám? V případě, že by další hráč získal 4 rytíře, mně se odeberou 2 body (karta největší vojsko) a ztrácím tak i ty 3 rytíře, díky nimž jsem tuto kartu získala??
      - Rytíři vám zůstávají, nikdy je neztratíte. Kartu největší vojsko má ale vždy ten, kdo má před sebou rytířů nejvíce.

      Odpovědi:
      Pavel "Pogo" Prachař, Albi

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Lukáš Anderle
    10.10.2006 – 20:10

    Zravím nadšené hráče této hry i zástupce ostrova pokladů.
    Mám dotaz na který jsem dosud nenalezl odpověď a jsem napevno rozhodnut o koupi osadníků ale zajímá mě zda se dá s rozšížením pro 5-6 hráčů hrát i s dalšími rozšířeními nebo zda se to vylučuje. Pokud je tady nějaký znalec i kdy Puerto Rico - je opravdu tak dobrá jak dobré jsou na ní recenze? Na ní by mě lákalo že je pouze 1 investice a člověk má kompletní hru.
    Děkuji za odpověď.

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      11.10.2006 – 09:10

      Dobrý den. Děkujeme za dotaz.

      I s Osadníky máte za jednu investici kompletní hru. To že se dá rozšiřovat a obměňovat, je její typická vlastnost a výhoda.

      Rozšíření na 5-6 hráčů funguje pouze pro základní Osadníky. Rozšíření na 5-6 hráčů pro Námořníky a Města a rytíře v této chvíli (v době psaní této odpovědi) firma Albi zatím neplánuje.

      Ano, hra Puerto Rico je opravdu vynikající. To samozřejmě neznamená, že musí vyhovovat každému. Je jiná než Osadníci, mírně abstraktnější a náročnější.




      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu


    30.08.2006 – 14:08

    Opravdu má Rytíř stejnou funkci jako sedmička?

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      04.09.2006 – 11:09

      Rytíř má stejné funkce jako sedmička, až na to odhazování karet. Rytíř posouvá zlodějem a od spolupráce se tahá jedna karta.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu


    30.08.2006 – 14:08

    Kdyz vylozim akcní kartu rytiř, odevzdá každý kdo ma vice karet nez 7 polovinu svych karet, jako kdyz padne cislo 7.

    Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu


    14.06.2006 – 16:06

    Je to super hra máme i rozšíření Námořníci a je to ještě lepší.

    Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu


    28.03.2006 – 13:03

    V tejto hre ide o vhodnú stratégiu,v ktorej sa snažíte vybudovať čo najviac zarabajúce dediny či mestá, je tu aj podiel náhody ale je to hra o taktike, je to perfekná hra ale keby bola v lepšom grafickom prevedení, hrateľnosť je tu vynikajúca ale jevstujú aj lepšie hry, nie že sa mi nepáči práve je fantastická ale budú aj lepšie jak táto.

    Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    03.02.2006 – 19:02

    na to že je to hraroku tak neni zas tak skvělá. hrála jsem docela dost her a některé mezi hry roku nepatří ,ale jsou o dost lepší.Ale nemůžuříct ,že by mě tato hra nebavila.

    Reagovat

    • RE: ALBI Osadníci z Katanu


      18.08.2006 – 12:08

      V kolika lidech jsi ji hrala? Byli vsechno novacci, nebo i zkuseni hraci z drivejska? Clovek se pak leccos priuci. Hra ma opravdu zajimave moznosti a naboj, obzvlast kdyz to opravdu "rozjedes" ve ctyrech a kvete obchodovani a taktizovani s jedinym cilem: pretrumfnout oponenty, treba i za cenu mensiho natlaku - "kdyz se mnou vymenis tu a tu kartu, nedam Ti na pole 6 zlodeje...;)". Samozrejme prestoze hra muze byt dost brutalni, hraci to musi brat sportovne! Prohrat neni hanba, nesportovni chovani je pruda - jak ve hre, tak v zivote.

      Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      04.02.2006 – 14:02

      Nelze očekávat, že nějaká hra bude bavit každého. Někdo říká, že tahle hra je nejlepší ze všech moderních deskových her. Někdo říká že nejlepší je Carcassonne. A tak dále - to musí každý posoudit sám.

      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Jarino
    03.01.2006 – 01:01

    Ahoj vsetci priaznivci tejto skvelej hry, sam ju poznam uz par rokov este z nemeckej verzie, preto som ju toho roku uz v ceskej daroval rodine pod stromcek. Preto sa chcem opytat, ci hravate aj nejake modifikacie oproti povodnemu hernemu planu - myslim ine zamiesanie sestuholnikovych poli a cisel - ak ano, poprosim o komentar. Dakujem

    Reagovat

    • RE: ALBI Osadníci z Katanu


      25.05.2006 – 13:05

      já jsem jednou četl,že někdo dělá hrací plochu tak,že zamíchá všechny díly krajiny(moře i pevninu)a pak vytvoří z tohoto balíčku hrací plán normálního tvaru.tím mu vznikne mnoho malých ostrůvků a k nim se dá dostat přes moře tak,že mezi dvěma díly moře postaví silnici za dřevo,cihlu a vlnu.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Uživatel si přál zůstat v anonymitě
    16.12.2005 – 18:12

    Ahoj jaké všechny rozšíření Osadníků se dají sehnat tady v česku?

    Reagovat

    • Re: ALBI Osadníci z Katanu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      02.01.2006 – 16:01

      V současné době: Osadníci z Katanu (základní hra), Osadníci z Katanu-Námořníci, Osadníci z Katanu-Města a rytíři, Osadníci z Katanu-doplňková sada pro 5 a 6 hráčů.


      Tomáš Kubeš
      Internet Mall, a.s.

      Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    hugo z hor
    14.12.2005 – 17:12

    Je to super hra. Nejlepší co jsem kdy hrál ale rozhodně jsem nehrál všechny. Koupil jsem si i rozšíření o města a rytíře, tak uvidíme co to bude. Baví v mém okolí i lidi, kteří se do té doby deskovým hrám vyhýbali. A sami mě pobouzeli ke koupi rozšíření.

    Reagovat

  • ALBI Osadníci z Katanu

    Sara
    14.12.2005 – 08:12

    Chceme si s pritelem koupit k Vanocum Osadniky z Katanu a par lidi mi rikalo, ze se tato hra da hrat skvele i ve dvou. Jaky je vas nazor na hru Osadnici z Katanu ve dvouch? Diky za odpoved.

    Reagovat

    • RE: ALBI Osadníci z Katanu

      IFCA
      30.12.2005 – 10:12

      Osadníci ve dvou jsou nuda,nejlepší je hrát ve 4. Ve dvou je moc volného místa.

      Reagovat

    • RE: ALBI Osadníci z Katanu


      21.12.2005 – 20:12

      JE to prostě gooooD GAmeska hratelná jak ve dvou tak ve 4 ;-)

      Reagovat

      • RE: RE: ALBI Osadníci z Katanu

        Vojta K.
        29.12.2005 – 23:12

        Hrajeme hru doma ve čtyřech a jsme nadšení. Je tam super strategie a při tom si skvěle povykládáme. I rodičům se líbí, že jsou všichni zapojeni do hry. Hru perfektně zvládl i náš sedmiletý bratranec. :)

        Reagovat

  • Super

    Káča
    08.12.2005 – 10:12

    hrála jsem to jen jeden večer a fakt mě to nachtlo, je to super hra

    Reagovat

  • Petr
    27.11.2005 – 12:11

    je to fakt dobrá hra

    Reagovat

  • bez nadpisu

    Martin
    09.07.2005 – 21:07

    Je ta hra fakt skvělá.............vřele ji doporučuji.=o)

    Reagovat

  • Nejlepsi stolni hra

    PavelK
    01.04.2005 – 21:04

    Osadniky hrajeme stale na chate...nedoporucuji u toho moc pit, clovek pak prohrava ;o) ale je to proste nejlepsi stolni hra co jsem kdy hral. mam vsechna rozsireni a mame svou upravu. Hrajeme dle zakladnich pravidel, ale na plose pro namorniky (bez lodi), proste tam vsude dame pevniny a kolem dokola more (na jedne strane dve rady mori) a je to super. Pro 4 je zakladni plocha hodne tesna a musite sakra hodne mit stesti, aby to vyslo a nekdo vas nezavrel. Proste doporucuji. Kamarad mam zase carcassone a rika, ze Osadnici jsou akcnejsi, ale carcassone je o pet let mladsi, takze se mozna poucil z chybek drobnych z Osadniku.

    Ano i osadnici maji par chybek...nekdy se narazi na rozporna pravidla, ale vetsinou az pri rozsirenich.

    ZAVER: Doporucuji ke koupi...a setrete na rozsireni...pevne verim, ze vas tahle hra chytne.

    Reagovat

    • RE: Nejlepsi stolni hra

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      04.04.2005 – 09:04

      Hra je to skvělá a těším se na další rozšíření.

      Reagovat

  • Nemohu porovnat...

    Vlaďka
    26.02.2005 – 15:02

    Osadníci jsou prostě vychytaný a super ! Mám dva hošany ve věku 12 a téměř 14 let a jediná stolní hra - Osadníci je dokáže odlákat od her počítačových.Prostě bomba ,kdo nezná vřele doporučuji .Vlaďka

    Reagovat

    • RE: Nemohu porovnat...

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      01.03.2005 – 11:03

      A proti počítačovým hrám to má ještě tu výhodu, že Osadníky může hrát celá rodina. A nekazí si oči mnohahodinovým zíráním na monitor (nic proti počítačům, ale čeho je moc...).

      Reagovat

  • Co je lepší?

    Kanorinka
    17.02.2005 – 09:02

    Ahoj, mohla bych se zeptat na Vaše doporučení - je lepší hra Carcassone nebo Osadníci? Z dosavadních příspěvků bych sázela na Osadníky. Chci jednu z nich koupit příteli k svátku. Díky. k.

    Reagovat

    • RE: Co je lepší?

      Ondra
      23.06.2005 – 14:06

      Hrál jsem obojí a řekl bych, že z počátku je lepší Carcassone, ale rychleji se ho člověk nabaží, takže z dlouhodobého hlediska asi Osadníci.

      Reagovat

      • RE: Co je lepší?

        Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
        23.06.2005 – 18:06

        Řada zkušených hráčů to tak říká (ale jsou i jiné názory a pro Carcassone přicházejí další rozšíření).

        Reagovat

    • RE: Co je lepší?

      krtek
      10.05.2005 – 20:05

      carcasone je pexeso, osadnici jsou seriozni promakana hra, jendoznacne osadniky (pokud uz je vyber takto zuzen), jinak skvely je Bang! pro vice hracu (cca 4-7) nebo Caesar a Cleopatra pro 2 hrace

      Reagovat

      • RE: Co je lepší?

        Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
        11.05.2005 – 10:05

        Asi je nejlepší vyzkoušet si obojí. Každému vyhovuje něco jiného a obě ty hry mají své příznivce.

        Reagovat

    • RE: Co je lepší?

      Uživatel si přál zůstat v anonymitě
      20.02.2005 – 20:02

      carcassone

      Reagovat

      • RE: Co je lepší?

        Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
        21.02.2005 – 10:02

        To asi záleží na hráčích. Každému vyhovuje něco jiného, na tuhle otázku nelze dát objektivní odpověď. Obě ty hry jsou vynikající a kdo se chce pro jednu z nich rozhodnout, asi by měl vyzkoušet obě.

        Reagovat

    • RE: Co je lepší?

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      18.02.2005 – 10:02

      Dobrý den, velice se omlouvám, ale v tomhle Vám vůbec neumím poradit. Snad jen: Zvolte si tu, na kterou byste sázela. Neumím říci, jestli jsou lepší Osadníci, nebo Carcassone. Já si myslím, že tyto dvě hry jsou rovnocenné a skvělé, obě jsou na špici, obě mají své příznivce kteří na ně nedají dopustit. Ať koupíte kteroukoliv z nich, myslím, že neuděláte chybu. Řekl bych, že na současném českém trhu stolních her září tři hvězdy: Osadníci z Katanu, Carcassone a Activity.

      Reagovat

  • Znáte nějakou podobně dobrou?

    Tessi
    09.02.2005 – 18:02

    ahoj všem, chtěla jsem se zeptat vás, co jste nadšení hrou Osadníci z K. a případně Carcassonne, jestli máte typ na nějakou podobnou zajímavou hru stejného nebo i jiného typu. Jen jde o to, aby byla stejně "vychytaná". Díky Jitka

    Reagovat

    • RE: Znáte nějakou podobně dobrou?

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      10.02.2005 – 15:02

      Z toho co je v češtině, jsou tyhle dvě nejvychytanější. Systémem hry, a také prostorem pro vývoj a rozšiřování hry. Podobný případ, ale zaměřením hry trochu z jiného soudku, je hra Activity. Také nabízí prostor pro rozšiřování a existují různé verze, například Activity Junior a Activity Děti nebo cestovni verze Activity Kompakt. Podobně jako Carcassone a Osadníci, je to hra skvělá, oblíbená u znalců, veleúspěšná.
      Dobrých her strategických i jiných, je samozřejmě víc. Osadníci, Carcassone i Activity se však odlišují - například tím, že se trvale rozšiřují a rozvíjejí. A společné mají i to, že je můžou hrát lidé různých generací, celé rodiny. A také, že v nich nerozhoduje pouhá náhoda, ale dávají větší váhu na schopnosti hráčů.

      Reagovat

  • Celej vikend na Katanu

    Osadnik
    10.01.2005 – 17:01

    Tenhle vikend od patku do nedele. Jsme stravili hranim tehle hry. Neda se od toho odtrhnout a hlavne je to zabava pro celou rodinu na dlouhe hodiny. Musim vam rict, ze hadky o to kam postavit zlodeje, nebo o to kdo jak postavil cestu jsou opravdu emotivni :) Naposledy jsem se takhle bavil pri hre Dostihy a sazky. To vsak uz je skoro sedmnact let na zpet, ze me tahle neco ve triceti v vtahne do hry to jsem fakt necekal. Vrele doporucuju vse...

    Reagovat

  • karetní verze pro dva hráče

    Tessi
    04.01.2005 – 20:01

    Doporučuji ještě pořídit si karetní verzi pro dva hráče. Je to malý balíček, který se dá vzít kdekoliv s sebou na cesty a hlavně stačí jen jeden soupeř. Je to také velmi hratelné, jako základní hra.

    Reagovat

    • RE: karetní verze pro dva hráče

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      05.01.2005 – 19:01

      Ano, i karetní verze je výborná.

      Reagovat

      • RE: karetní verze pro dva hráče


        08.01.2005 – 13:01

        A kolik stojí?(ta karetní hra)

        Reagovat

  • Dárek pod stromeček

    Honzík
    31.12.2004 – 20:12

    Dostal jsem ho k vánocům a jsem spokojený.
    Jen nemám s kým hrát.

    Reagovat

    • RE: Dárek pod stromeček

      Uživatel si přál zůstat v anonymitě
      13.10.2005 – 08:10

      hraj po internetu :)

      Reagovat

  • bez nadpisu

    Blubošek
    31.12.2004 – 15:12

    Tak super hru jsem ještě neviděl je to prostě skvělý.Kam se hrabe Carcassone!!!!

    Reagovat

    • RE: bez nadpisu

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      03.01.2005 – 18:01

      Osadníci z Katanu jsou opravdu dobře vymyšlená hra, také nasbírali řadu ocenění a jejich obliba roste stejně jako se rozšiřuje i sama hra. Ale i Carcassonne má své příznivce, i jejich počet se rozšiřuje.

      Reagovat

  • je to fakt dobrý


    28.12.2004 – 13:12

    K Vánocům jsem dostal základní verzi,která mě tak zaujala,že již teď uvažuji o koupi rozšíření.Nevíte,kde v Liberci se dá koupit?

    Reagovat

    • RE: je to fakt dobrý

      Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
      29.12.2004 – 09:12

      Kde v Liberci, bohužel nevím. Určitě jedna z cest by byla, objednat si to u nás na Ostrově Pokladů. Na skladě jsou a můžeme Vám je poslat.

      Reagovat

      • RE: je to fakt dobrý

        Jaroslav
        06.01.2005 – 17:01

        Je možno si objednat nastavení pro 5-6 hráčů, nikde jsem to nenašel. Mluvím o Osadnících z Katanu. Dík.

        Reagovat

        • RE: je to fakt dobrý

          Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
          07.01.2005 – 17:01

          V češtině takové rozšíření neexistuje, je jen v německé verzi. V pravidelné nabídce ho nemáme, ale kdybyste o něj měl zájem (v té německé verzi), dejte nám prosím informaci, možná bychom ho sehnali.

          Reagovat

          • RE: RE: je to fakt dobrý

            Sara
            14.12.2005 – 08:12

            Chceme si s pritelem koupit k Vanocum Osadniky z Katanu a par lidi mi rikalo, ze se tato hra da hrat skvele i ve dvou. Jaky je vas nazor na hru Osadnici z Katanu ve dvouch? Diky za odpoved.

            Reagovat

            • RE: RE: je to fakt dobrý

              Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
              03.01.2006 – 13:01

              Základní hra má pravidla pro tři až čtyři hráče. Určitě se dají podle fantazie upravit, ale asi záleží na tom, jak. Asi tím ta hra už něco ztratí.

              Tomáš Kubeš
              Internet Mall, a.s.

              Reagovat

    • RE: je to fakt dobrý

      renata
      29.12.2004 – 08:12

      Včera měli obě rozšíření v hračkárně v přízemí vedle pekárny v Hypernově v Liberci. Renata

      Reagovat

      • RE: je to fakt dobrý

        Tomáš Kubeš - Internet Mall   tomas.kubes@mall.cz
        29.12.2004 – 12:12

        Ostrov Pokladu ma obe rozsireni trvale.

        Reagovat


Splátky bez navýšení!

↑ nahoru

Přihlášení do klientského centra:

Neznáte své heslo?

↑ nahoru