Reklamace zásilky

Poškození při doručení

Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené?

  • Oznamte nám poškozenou zásilku co nejdříve, ideálně v den doručení nejpozději následující den

Postup:

  1. Pořiďte fotografie poškozené zásilky a výrobku.
  2. Zadejte
    na nahlášení poškozené zásilky. Případně napište na email [email protected].

    V rámci vyplnění upřesníte poškozený výrobek a přiložíte fotografie.
  3. My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Nekompletní zásilka

Prosíme, informujte nás o výrobku, který vám nebyl dodán.

Postup:

  1. Pořiďte fotografie rozbalené zásilky.
  2. Zadejte
    na nahlášení nekompletní zásilky. Případně napište na email [email protected].

    V rámci vyplnění upřesníte chybějící výrobek a přiložíte fotografie.
  3. My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Záměna zboží

Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali?
Informujte nás.

Postup:

  1. Pořiďte fotografie rozbalené zásilky.
  2. Zadejte
    na nahlášení záměny zboží. Případně napište na email [email protected].

    V rámci vyplnění upřesníte zaměněné zboží a přiložíte fotografie.
  3. My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Časté dotazy

Mám od dopravce převzít výrobek, který má viditelně poškozený obal?

Pokud má zásilka viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Zásilku můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku MALLCZ na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

Mohu před převzetím výrobek rozbalit a zkontrolovat?

Ano. Pokud máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, máte možnost zásilku rozbalit a zkontrolovat zboží ještě před převzetím.

Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku?

Budete potřebovat fotografie poškozené zásilky a poškozeného výrobku. Poté postupujte následujícím způsobem:

  • Nahlaste poškozenou zásilku pomocí online formuláře nebo napište na [email protected].
    V rámci vyplnění upřesníte poškozený výrobek a přiložíte fotografie poškozené zásilky.
  • My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.
Jak mám vrátit poškozený výrobek?

Nejprve nám nahlaste poškozenou zásilku pomocí online formuláře nebo napište na [email protected].

V rámci vyplnění upřesníte poškozený výrobek a přiložíte fotografie poškozené zásilky.

My se na požadavek co nejdříve podíváme a ozveme se Vám, abychom se domluvili na řešení vzniklé situace.

Jak mám zboží správě zabalit?
  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem.
  2. Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.
  3. Do balíku vložte fakturu a vyplněný formulář odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
  4. Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.
Jaké přepravce mohu využít pro vrácení zboží?

Zásilkovna:

Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.

Maximální hmotnost je 5 kg.

Minimální rozměry

Maximální rozměry

Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm

Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108číslo objednávky.

Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku! Je na něm uvedeno číslo zásilky, které nezbytně potřebujeme pro případnou komunikaci s přepravcem.

Jiný přepravce:

Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Co mám dělat, pokud mi chybí výrobek v doručeném balíku?

Nejprve nám nahlaste chybějící výrobek pomocí online formuláře nebo zákaznické linky. My se vám následně ozveme s návrhem řešení vzniklé situace.

Co mám dělat, pokud jsem dostal jiný výrobek?

Nejprve nám nahlaste zaměněný výrobek pomocí online formuláře nebo zákaznické linky. My se vám následně ozveme s návrhem řešení vzniklé situace.

Nenašli jste, co jste hledali?

Naši odborní asistenti vám rádi poradí s výběrem od 08:00 do 17:00 na čísle +420 226 256 153