Vladimír John: Marketing menších a středních firem - CD

Vladimír John: Marketing menších a středních firem - CD

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Celý popis
299 Kč
Cena je uvedena včetně DPH.
87 Kč
-70%

Skladem u partnera 5+ kusů

24.1.2022 - 25.1.2022 na vaší adrese
Možnosti doručení
 

Zboží partnera Knihy Daniela

Prodej zastřešuje MALL.CZ včetně případné reklamace či vrácení zboží.
Partner odesílá zboží v samostatné zásilce.
Partner určuje způsoby a ceny doručení.

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100047842026

Popis

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

  • Datum vydání: 01. 10. 2014