10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 38984755

Decor By Glassor Bytový sprej Exquisite Fir

Decor By Glassor Bytový sprej Exquisite Fir

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Bytový sprej Exquisite Fir s okouzlující dřevitou vůní, ve které se mísí vůně borovicového jehličí a pryskyřice Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
489 Kč
Zboží od: Decor-by-Glassor
489 Kč
S novou kartou za

Popis

Bytový sprej Exquisite Fir okouzlující dřevitá vůně, ve které se mísí vůně borovicového jehličí a pryskyřice s nádechem medové ambry. Hřejivá dřevitá vůně, doslova óda na zimní říši divů, jako stvořená pro vzácné chvíle strávené u vánočního stromečku..

Parfém je vyrobený na jihu Francie. 82% ingrediencí pochází z ekologického zemědělství a může se pyšnit označením VEGAN. Všechny obaly jsou recyklovatelné a plastové lahvičky s náplní jsou vyrobeny z recyklovaných plastů.

Objem 100 ml

Interiérový sprej z kvalitních surovin bez ftalátů a konzervačních látek slouží spíše ke krátkodobému provonění a má okamžitý, avšak intenzivní účinek. Stačí jej rozprášit v interiéru bytu či vozidla. Skvěle funguje spolu s tyčinkovými difuzéry, které provoní domácnost dlouhodobě. Skrytí nepříjemných pachů a rychlé provonění dosáhnete s parfémovým bytovým sprejem. 

Francouzská značka Esteban byla založena před více než 35 lety cestovatelem a zároveň milovníkem parfémů Jean-Maxem Estébanem v touze podělit se o emoce a zážitky z cestování. Značka Esteban se vyznačuje nenapodobitelnými vůněmi, které kladou důraz na eleganci a inovaci. Všechny produkty i parfémy jsou vyráběné s respektem k přírodě, z přírodních surovin a recyklovatelných materiálů. Už více než 35 let vytváří Esteban voňavé doplňky, které se stanou vašimi přáteli a promění váš domov na oázu klidu. Produkty značky jsou známé a rozšířené po celém světě, vlastní butiky v Paříži a Tokiu.

Koupí přispíváte nadaci 1% for planet. Jedno procento pro planetu je mezinárodní organizace, jejíž členové přispívají alespoň jedním procentem svého ročního prodeje na příčiny v oblasti životního prostředí.