Značka
Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Doporučený věk
Licence
Druh modelu
Měřítko
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Měřítko1:43
Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.
můžete mít DNES
Model vozu Renault Arkana R.S. line v poměru 1/43 v oranžové barvě Valencia.
Momentálně nedostupné
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít DNES
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít DNES
Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.
můžete mít DNES
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.
můžete mít DNES
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít DNES
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít DNES
Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Vyráběla se od roku 1976 do roku 1983 a poté, po modernizaci, až do roku 1990. Všech verzí bylo od začátku výroby až do jejího konce vyrobeno na 2 011 044 kusů.
můžete mít DNES
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít DNES
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.
můžete mít DNES
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.
můžete mít DNES