Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100004199728

Hecht 56150 BLUE - akumulátorová čtyřkolka

Hecht 56150 BLUE - akumulátorová čtyřkolka

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Akumulátorová čtyřkolka s kovovým rámem. Motor 1200W. Rychlost až 40 km/h. Akumulátor 60V/20Ah. Dojezd až 60km. Nosnost 120kg. Celý popis
44 990 Kč
Prodává HECHT MOTORS
Prodej zastřešuje MALL.CZ včetně případné reklamace či vrácení zboží.
Partner odesílá zboží v samostatné zásilce.
Partner určuje způsoby a ceny doručení.
44 990 Kč
Levněji s novou kartou za

Popis

Výhody

  • kvalitní a designově velmi dobře zpracovaná čtyřkolka terénního vzhledu v modré barvě
  • redukce
  • 5 x baterie 12V jsou zárukou dlouhého dojezdu až 60km (dle zatížení a terénu)
  • automatické řazení, přepíná se pouze v režimech vpřed nebo vzad
  • velká kola, moderní velký LED display s informací o rychlosti, stavu nabití, s možností nastavení barvy displaye, modelový rok 2018
  • LED odbočovací světla s přerušovačem
  • vícestupňové nastavení tuhosti odpružení
  • aretace brzdy pro stav zabržděno
  • kvalitní terenní pneumatiky
  • 2“ tažné zařízení, pro připojení přívěsného vozíku
  • díky tichému a ekologickému elektromotoru, můžete na čtyřkolce jezdit téměř kdekoli např. jít s dětmi na procházku do parku, kam s benzínovou čtyřkolku nemůžete
  • SPZ značka HECHT a oblíbená vlajka Hecht odliší Vaši ATV od ostatních

HECHT 56150 BLUE je akumulátorová čtyřkolka určená pro volnočasové aktivity. O pohon se stará výkonný 1200 W elektromotor, který je napájen z akumulátoru o napětí 60 V s kapacitou 20 Ah.

Vypočítaný dojezd na jedno nabití je 42 km. Reálný dojezd průměrnou rychlostí 24 km/h při hmotnosti řidiče 70 kg je 30 km. Dojezd je ovlivněn kondicí akumulátoru, zatížením stroje a terénem. Maximální rychlost je 42 km/h. Nosnost až 120 kg. Doba nabíjení je cca 8 – 10 hodin.

Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdy a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Nechybí ani redukce, která se ovládá pákou na pravé straně pod řídítky. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Kola jsou osazena velkými pneumatikami s hrubým dezénem zajišťující dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Pod řídítky v místech, kde normálně bývá palivová nádrž, je indikátor stavu nabití akumulátoru. Stroj je vybaven předním a zadním nosičem.

Ve výbavě nechybí ani přední a zadní LED světla, LED blinkry nebo klakson. LED osvětlení díky své minimální spotřebě šetří energii z akumulátoru a prakticky nijak neovlivní celkový dojezd čtyřkolky. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat, není však určen pro provoz na pozemních komunikacích.