Hecht 59399 - ARMY - akumulátorová čtyřkolka
Popis
Výhody
- homologace pro provoz na pozemní komunikaci
- kvalitní a designově velmi dobře zpracovaná ATV terénního vzhledu
- silný a výkonný elektromotor připojený přímo na pohonnou nápravu, není zde řetěz ani kardanová hřídel, minimální údržba
- automatická spojka, řadí se pouze vpřed nebo vzad
- velká kola, moderní velký LED display s informací o rychlosti, stavu nabití
- vícestupňové nastavení tuhosti odpružení
- aretace brzdy pro stav zabrzděno
- kvalitní terénní pneumatiky
- 2“ tažné zařízení pro připojení přívěsného vozíku
- díky tichému a ekologickému elektromotoru můžete na čtyřkolce jezdit téměř kdekoliv, např. jít s dětmi na procházku do parku kam s benzínovou čtyřkolku nemůžete
HECHT 59399 je akumulátorová čtyřkola s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. S technickým průkazem, registrační značkou a povinným ručením lze běžně provozovat na silnicích. Čtyřkolka se tak může stát úsporným a ekologickým dopravním prostředkem do zaměstnání nebo Vám poslouží při cestách na nákupy, stejně dobře poslouží i při práci na zahradě.
Čtyřkolka je vybavena bezklíčkovou spínací skříňkou. Místo klasického klíčku používáte dálkový ovladač v jehož přítomnosti se čtyřkolka tzv. aktivuje. Bez ovladače elektronika nesepne. Ovladačem se zároveň aktivuje nebo deaktivuje alarm. Pro přepravu menšího nákladu nebo nákupu lze použít přední a zadní nosič, stroj je vybaven i tažným zařízením (tzv. koulí) pro tažení přívěsných vozíků.
Silný elektromotor 2200W je napájen ze 72 V / 52 Ah akumulátoru. Vypočítaný dojezd na jedno nabití je 70 km. Reálný dojezd průměrnou rychlostí 35 km/h při hmotnosti řidiče 70 kg je 60 km. Dojezd je ovlivněn kondicí akumulátoru, zatížením stroje a terénem. Maximální rychlost je 45 km/h. Doba nabíjení je cca 8 – 15 hodin.
Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdami a zadními kapalinovými kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na hnací osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Nechybí ani redukce, která se ovládá pákou na pravé straně pod řídítky. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Na propracovaných hliníkových ráfcích jsou osazeny velké pneumatiky s hrubým dezénem zajišťující dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacími motory. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk nebo zápach zplodin mohl obtěžovat okolí.