Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 569013

Gaggia Carezza DeLuxe

Gaggia Carezza DeLuxe

Kompaktní pákové espresso ozdobí každou kuchyňskou linku. Gaggia Carezza DeLuxe disponuje parní tryskou, díky které si během pár chvil napěníte mléko do cappuccina. Potěší možností přípravy 2 káv najednou, ohřevnou plochou šálků a elektronickým systémem dávkování. Celý popis
Produkt se již neprodává
7 999 Kč
Zboží od: MALL
7 999 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
6. 6. 2014
Marek Labaj
Dobrý den, premyšlím nad koupí tohoto kavováru nebo typu New Baby - Blacj. Chtěl bych se poptat jaká je u uvedených typů vzdálenost mezi pákou a odkapavací plochou? Je tam prostor i pro vyšší hrníčky? Děkuji
9. 6. 2014
M Josef Draštík
Dobrý den, u těchto modelů je maximální výška šálku 7,5 cm. S pozdravem Josef Draštík www.MALL.cz
11. 2. 2014
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den. Dovoluji si navázat na svůj poslední komentář o bezvýsledném odvápnění přístroje. Minulý týden začala oranžová kontrolka požadující odvápnění blikat přerušovaně, opět jsem tedy proces odvápnění provedl přesně dle návodu. Bohužel kontrolka nezhasla. Před tím ještě přestala funkce proplachu, přístroj neproplachuje po zapnutí jako dříve, nefunguje ani ruční ovládání proplachu. Domnívám se, že důvod k reklamaci nastal. R. Čejka
19. 7. 2017
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Zdravim, mozna pozde ale verim ze ostatnim se tenhle komentar muze hodit. Dostali jsme se do stejne situace, tedy po odvapneni svetylko stale blikalo. Nasledovala navsteva v servise, kde problem vyresil technit primo na prepazce. Pristroj je vcelku hloupy, takze nevi jak zmerit zavapnenost pristroje, proto vyhlasi nutnost odvapneni po poctu nebo dobe varicich cyklu. Nasledne uz ale nepozna ze byl odvapnen pac nevi jak to opet zjisitit. Proto je treba mereny cyklus zresetovat. Soudruzi z Italie to vi jenze do uzivatelskeho manualu se tato informace uz nedostala. Asi nechteli aby vyrobek vypadal hloupe? :) Takze trik je nasleduji. Po odvapneni pristroj normalne zapnete a nechate projit zahrvaci casti. V momente kdy je pristroj pripraven k vyrobe kavy zmacknete a podrzite soucasne tlacitka pary a vydeje kavy. Tedy prvni a treti tlacitko zprava na pristroji. Doba cca 3 vteriny? Blikani prestane a jede se novy cyklus nez pristroj opet vyhlasi nutnost odvapneni. Vtipne je ze do kavovaru lejeme pouze filtrovanou vodu z Brity, takze nutnost odvapneni je vlastne nulova, nicmene jak uz jsem asi parkrat zminil, pristroj je vcelku hloupy :) Dobrou chut
10. 2. 2019
Marcela Donkovová
děkuji za radu. měla jsem taky ten problém a po stisknutí a podržení tlačítek opravdu kontrolka zhasla. je opravdu škoda že tohle není v návodu. mnoho lidí by si ušetřilo trápení a navštěvovaní servisů a reklamací. taky nechápu proč po odvápnění kontrolka nezhasne sama.
11. 2. 2014
M Josef Draštík
Dobrý den, velice se omlouváme, ale bohužel jsme ještě neobdrželi odpověď od výrobce na Váš předchozí komentář, nicméně vzhledem k tomuto komentáři Vám doporučuji výrobek určitě reklamovat. S pozdravem Josef Draštík www.MALL.cz
2. 3. 2014
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den. Ještě dvakrát jsem provedl odvápnění přesně dle návodu avšak kontrolka stále svítí. Jelikož jsem jinak s přístrojem spokojen chci se zeptat zda je pro tento výrobek v Praze servis který by provedl opravu. Pokud ne budu reklamovat. Děkuji za odpověď.
3. 3. 2014
M Josef Draštík
Dobrý den, zde je kontakt na servis: http://www.gaggiaservis.cz/kontakt.html S pozdravem Josef Draštík www.MALL.cz
11. 3. 2014
Rudolf Čejka
Díky za uvedený odkaz, bohužel tento servis opravuje pouze výrobky zakoupené v prodejnách Expresso Profesional. Jiný servis jsem nenalezl.
12. 3. 2014
M Monika Řezníčková
Dobrý den, prosím o strpení, servis zjišťuji. S pozdravem Monika Řezníčková www.MALL.cz
23. 1. 2014
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den.Přístroj začal signalizovat požadavek odvápňovacího procesu.Provedl jsem postup přesně podle návodu bohužel signalizace svítí stále. Není to důvod k reklamaci? Přístroj jinak funguje. Děkuji za odpověď. R. Čejka
7. 2. 2014
M Josef Draštík
Dobrýden, dotaz prověřujeme u výrobce, prosím o trpělivost. S pozdravem Josef Draštík www.MALL.cz
8. 9. 2013
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Na stránce je bohužel potenciální zákazník mystifikován. Budík ukazuje teplotu nikoliv množství vody, už podle symbolu teploměru. Výrobek mám kratší dobu, zatím spokojenost.
9. 9. 2013
M Josef Draštík
Dobrý den, děkujeme za upozornění, za chybu se omlouváme a ihned opravíme. S pozdravem Josef Draštík www.MALL.cz