Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 922636

Canon PIXMA MG3050 (1346C006)

Canon PIXMA MG3050 (1346C006)

Barevné multifunkční zařízení Pixma MG3050 pro tisk, skenování a kopírování, s možností připojení k síti Wi-Fi a cloudovými funkcemi – ideální pro domácí uživatele, kteří chtějí bez omezení tisknout z tabletu, smartphonu, notebooku nebo fotoaparátu. Celý popis
Produkt se již neprodává
1 090 Kč
Zboží od: MALL
1 090 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
1. 4. 2020
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, chtěla bych vědět, jestli je možný nainstalovat tiskárnu bez CD, mám jen internet. Chybí mi mechanika v notebooku. Popřípadě můžete mi poradit jaký typ tiskárny lze nainstalovat přes net? Děkuji
2. 4. 2020
M Roman Vícha
Dobrý den, od Win. 7 je vše automaticky CD není zapotřebí. V každém balení je manuál. Tiskárnu stačí připojit k wifi nebo k počítači a automaticky se nainstalují aktualizace. Děkuji Roman Vícha www.MALL.cz
12. 2. 2020
Aniela Cieślarová
Dobrý den, na jaké inkoustové zásobníky tiskárna pracuje? Děkuji.
25. 2. 2020
M Tomáš Barcal
Dobrý den, kompatibilní náplně jsou uvedeny pod produktem v doporučených produktech ("doporučujeme dokoupit"). Tomáš Barcal - www.MALL.cz
28. 7. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, je současti balení kromě napajeciho kabelu i kabel ma připojení k notebooku? Po případě jaký mám kpupit? Děkuji.
8. 8. 2019
M Tomáš Barcal
Dobrý den, USB kabel dáváme k tiskárně zdarma jako dárek. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
3. 12. 2018
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Ukládá si tiskárna do paměti historii dokumentů které tiskla? A když ano, jak tuto pamět vymazat, nebo jak vrátit tiskárnu do původního nastavení?
4. 12. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, tato informace bohužel není v manuálu obsažena. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
30. 11. 2018
Jiří Konečný
Dobrý den, mám dotaz ohledně své objednávky č. 105180684. Tu jsem udělal a zaplatil v pátek 23. 11. 2018. U produktu bylo uvedeno dodání: zítra, tj. 24. 11. 2018. V den objednání jsem od Vás obdržel sms, že zboží bylo předáno dopravci. Dnes je 30. 11. a zboží jsem stále neobdržel. Chtěl bych se Vás proto zeptat, zda mi zboží hodláte někdy dodat. Opakuji, že zboží už bylo zaplaceno. Na stránce sledování zásilky bylo včera uvedeno datum dodání 29. 11., dnes už tam je 30. 11., přede dvěma dny tam bylo 27. 11. a zboží stále nikde. Co u Vás znamená slovo zítra? Za týden? Za měsíc? Také jsem od Vás neobdržel žádnou informaci ohledně zdržení. Píši sem proto, že na dotaz z kontaktního formuláře mi nikdo neodpověděl. Na internetu nakupuji často, ale s něčím takovým jsem se ještě nesetkal. Teď lituji, že jsem u Vás nakupoval, rozhodně vím, že to už příště neudělám. Předem děkuji za odpověď. Jiří Konečný
30. 11. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, pokud jste zvolil dopravu na svou adresu, musíte s tímto kontaktovat dopravce, kterého jste zvolil a který za dodání zboží zodpovídá. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
1. 12. 2018
Jiří Konečný
Dobrý den,tomu moc nerozumím. Já si objednal zboží od Vás, ne od dopravce, s dopravcem byste to měli řešit Vy. Zboží jsem si objednával do Mallboxu a teprve dnes jsem dostal mail, že může dojít ke zpoždění vůli vytížení. Ale to není můj problém. Když jste uváděli, že bude dodáno 24. 11., tak tehdy mělo být dodáno, ne že budu muset ještě něco řešit. Rád bych odstoupil od kupní smlouvy, napíšete mi, prosím, jak postupovat. Už jsem tím opravdu unaven. Děkuji.
4. 12. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, s tímto, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Toto je diskuze, která slouží např. k bližším technickým dotazům o produktu. Děkuji za pochopení. Tomáš Barcal - www.MALL.cz