Zmodo 720P Wifi IP kamera P2P/Audio/Infra LED/SD

Bezdrátová IP kamera s vysokým rozlišením 720P poskytuje kompletní a cenově dostupné řešení internetového monitorování bytů, domů, malých kanceláří a maloobchodů. Celý popis
1 605 Kč
1 605 Kč

František F.
15.5.2017
Klady: kamera super, obraz se netrhá(závislé na internetovém přípojení), lze skrz audio mluvit i slyšet, lze porizovat fotografie, lze zoomovat obraz, kovový stojanek. Lze ovladat přes webové rozhraní nebo aplikaci mt a to i vzdáleně(nutno nastavit na routeru port forwarding). Nahrávání je trošku neštastně udelané-tzn. uklada se do pameti telefonu, ale zatím jsem nepřišel na to, jak zprovoznit nahravaní přes sd kartu vloženou přímo do kamery. Jakmile kamera zaznamená pohyb, tak odesílá upozornění přes aplikaci na mt (aplikace nemusí být zapnutá) a zároven kamera zaznamená událost v pětí snímcích fotografií (uloženo po dobu 24hodin). Lze nastavovat režimy "doma", "pryč", "noc" atd... Noční režim super, viditelnost dobrá :-) Zápory: obcas aplikace mt spadne, ale znovu po otevření funkční. Diodu nelze softwarově vypnout, ale ja tak slabá, že to člověk ani neregistruje.. Zhodnocení: Za ty kačky super kamerka :-)
11.5.2016
Za tu cenu super kamera. Velmi slušná kvalita záznamu i v noci.
Petr P.
26.4.2016
Je to hračka pro profi využití bych již zvolil něco jiného + rychlé a snadné přihlášení + možnost přístupu přes internet + noční vidění, rozlišení, zvuk, cena - nestálost online sledování výpadky obrazu a zvuku nutnost silného wifi příjmu - nemožnost individuálního nastavení při práci více kamer v sestavě (problémy s výpadky) - offline nelze nastavovat nutnost internetu - nepodařilo se mi změnit hesla kamer ( otevřený systém)
Štefan G.
11.2.2016
Výborná kamerka, pracuje jak má, jen je škoda, že chybí podpora pro mobilní windows - škoda.