Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Značka: Náš kód: 100002110153

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner

Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,: Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. Celý popis

214

265 Kč
214 Kč
-19%

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Náš kód: 100002110153

Popis

Popis produktu

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

  • počet stran: 192
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 27.10.2017
  • šířka: 157mm
  • výška: 13mm
  • hmotnost: 334g
  • ISBN: 978–80–200–2754–2

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Academia
Jazyk česky