Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Autor
Vydavatel
Jazyk
Knižní edice
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Na otázku „co je nového ve společnosti“ odpovídají novináři, zvědaví sousedé, nebo sociologové. Poslední jmenovaní se během 20. století snažili vysvětlit třídy, elity či problémy měst. Co však tyto velké teorie říkají o nás?
můžete mít 23.4. - 24.4.
Jak se v laboratoři zkoumá umění? Jaký smysl má umění? Proč by společnost měla podporovat tvorbu a recepci uměleckých děl? Tyto dávné otázky filozofů dnes častěji zaznívají z vědeckých pozic.
můžete mít 23.4. - 24.4.