Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing

Partnerský prodej

Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Celý popis

242
Značka: Katalogové číslo: 100000618006

 

242 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 299 Kč, Ušetříte 57 Kč (19 %)
Skladem – můžete mít už 29.9.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 29.9.2017

Toto zboží vám nabízíme v rámci partnerského prodeje. Podmínky doručení se mohou lišit od našich standardních podmínek. Více informací

Hodí se vědět k partnerskému prodeji

Nákupní proces je úplně stejný, jak jste zvyklí. Staráme se o celou vaši objednávku i následnou komunikaci či případnou reklamaci. Rozdíl spočívá jen ve způsobu doručení. Zboží k vám putuje z našeho partnerského skladu v samostatné zásilce za speciální sazbu dopravného, bez možnosti osobního odběru na prodejnách MALL. U vybraných partnerů lze využít doručení na odběrná místa Uloženky.

V případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech nebo reklamace výrobku, jehož jedna strana je delší než jeden metr nebo jeho váha přesahuje 20 kg, kontaktujte, prosím, nejdříve naši zákaznickou linku.

Zboží nabízené v rámci partnerského prodeje poznáte podle štítku Partnerský prodej

Popis

Popis produktu

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

  • počet stran: 256
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 23.9.2016
  • šířka: 166mm
  • výška: 15mm
  • hmotnost: 456g
  • ISBN: 978–80–87500–80–4

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,
Typ(vazba) Paperback
Uvedeno na trh 2016-09-23
Vydavatel VeRBuM
Hmotnost 456
Šířka 166
Výška 15
ISBN 978-80-87500-80-4