Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing

Značka: Náš kód: 100000618006
 Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing

Partnerský prodej

Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,: Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Celý popis

242

242 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 299 Kč, Ušetříte 57 Kč (19 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :18.12.2018

Popis

Popis produktu

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

  • počet stran: 256
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 23.9.2016
  • šířka: 166mm
  • výška: 15mm
  • hmotnost: 456g
  • ISBN: 978–80–87500–80–4

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Bačuvčík Radim, Harantová Lenka,
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel VeRBuM