Bačuvčík Radim: Hudba v reklamě

Značka: Náš kód: 100000254659
 Bačuvčík Radim: Hudba v reklamě

Partnerský prodej

Bačuvčík Radim: Hudba v reklamě

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Celý popis

218

218 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 269 Kč, Ušetříte 51 Kč (18 %)
Skladem – můžete mít 23.10.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 23.10.2018

Popis

Popis produktu

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

  • počet stran: 224
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 1.10.2014
  • šířka: 172mm
  • výška: 20mm
  • hmotnost: 570g
  • ISBN: 978–80–87500–51–4

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Bačuvčík Radim
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel VeRBuM