Olins Wally: Brand New - Nová podoba značek

Značka: Náš kód: 100000469659
 Olins Wally: Brand New - Nová podoba značek

Partnerský prodej

Olins Wally: Brand New - Nová podoba značek

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Celý popis

242

242 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 299 Kč, Ušetříte 57 Kč (19 %)
Skladem – můžete mít 23.10.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 23.10.2018

Popis

Popis produktu

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.

  • počet stran: 200
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 15.2.2016
  • šířka: 175mm
  • výška: 21mm
  • hmotnost: 412g
  • ISBN: 978–80–7529–047–2

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Olins Wally
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Slovart