Tahal Radek: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Značka: Náš kód: 100001759020
 Tahal Radek: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Partnerský prodej

Tahal Radek: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Celý popis

297

297 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 349 Kč, Ušetříte 52 Kč (14 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :21.11.2018

Popis

Popis produktu

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.

Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

  • počet stran: 264
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 29.8.2017
  • šířka: 174mm
  • výška: 18mm
  • hmotnost: 575g
  • ISBN: 978–80–271–0206–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Tahal Radek
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Grada