Bohumír Štědroň: Mezinárodní marketing a informační technologie
Bohumír Štědroň: Mezinárodní marketing a informační technologie
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple.
Celý popis
319 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
319 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy
19.12.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
19.12.2024 -
23.12.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
- Datum vydání: 01. 10. 2011
- Počet stran: 196
- ISBN: 978–80–7357–690–5
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá