10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 44338558

Bohumír Štědroň: Mezinárodní marketing a informační technologie

Bohumír Štědroň: Mezinárodní marketing a informační technologie

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple. Celý popis
319 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
319 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy
S novou kartou za

19.12.2024 na výdejním místě
19.12.2024 - 23.12.2024 na vaší adrese

Popis

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

  • Datum vydání: 01. 10. 2011
  • Počet stran: 196
  • ISBN: 978–80–7357–690–5
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá