Žantovský Petr: Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000

Značka: Náš kód: 100000576149
 Žantovský Petr: Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000

Partnerský prodej

Žantovský Petr: Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000

Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Celý popis

134

134 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 165 Kč, Ušetříte 31 Kč (18 %)
Skladem – můžete mít už zítra

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 18.10.2018

Popis

Popis produktu

Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, v té míře poprvé, fakta a dokumenty dokazující, že „svoboda slova“ byla tím posledním důvodem, proč k oné televizní krizi došlo, přesněji: proč a kým byla úmyslně vyvolána. A také – s jakým důsledkem: rostoucí skepsí veřejnosti k demokratickým pořádkům a procedurám, která nadlouho poznamená veškerý vnitropolitický vývoj v zemi.

  • počet stran: 280
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 28.7.2015
  • šířka: 148mm
  • výška: 14mm
  • hmotnost: 336g
  • ISBN: 978–80–87806–97–5

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Žantovský Petr
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Centrum pro ekonomiku a politiku