Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Značka: Náš kód: 100000250327
 Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Partnerský prodej

Beneš Jaroslav: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Celý popis

97

97 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 120 Kč, Ušetříte 23 Kč (19 %)
Skladem – můžete mít 25.10.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 25.10.2018

Popis

Popis produktu

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání.

Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.

Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.

Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.

Přesto jsem přesvědčen, že jsem nesepsal všechny pojmy, které v managementu a marketingu jsou. Pojmy se stále aktualizují, vyvíjejí a tak předpokládám možnost dalších doplnění a upřesnění.

Mgr. Jaroslav Beneš MBA

  • počet stran: 108
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 1.5.2013
  • šířka: 148mm
  • výška: 7mm
  • hmotnost: 156g
  • ISBN: 978–80–87252–01–7

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Beneš Jaroslav
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Beneš Jaroslav