Čmejrková a kolektiv Světla: Styl mediálních dialogů

Značka: Náš kód: 100000250940
 Čmejrková a kolektiv Světla: Styl mediálních dialogů

Partnerský prodej

Čmejrková a kolektiv Světla: Styl mediálních dialogů

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Celý popis

319

319 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 395 Kč, Ušetříte 76 Kč (19 %)
Již se neprodává

Popis

Popis produktu

Publikace analyzuje televizní a rozhlasové dialogy od krátkých informativních interview po moderování celých vysílacích bloků, od rozhovorů seriózních po zábavné talk show. Zaměřuje se na rozhovory moderátorů s hosty i vzájemné polemiky hostů, dotazy diváků i odpovědi na ně. Sleduje takové interakční strategie, jako je kooperativnost, dosahování souhlasu i akcelerace nesouhlasu, slaďování zájmů i vyhrocování sporu, vyjadřování zdvořilosti i ironizace partnera, jeho popichování, škádlení, zahánění do úzkých a další opakující se postupy jak na straně moderátorů, tak na straně hostů. Hodnotí, jak odlišně se chovají moderátoři v jednotlivých mediálních formátech, jaké dotazy kladou, i jak se hosté odpovědím vyhýbají a mlží. Ukazuje, jak se partneři navzájem přerušují, jak na sebe navazují, jak si skáčou do řeči. Upozorňuje na nápadné jevy textové, gramatické, lexikální i fonetické, a samozřejmě také na užívání spisovné a nespisovné češtiny a na jejich míšení.

Vychází v edici Lingvistika.

  • počet stran: 316
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.7.2013
  • šířka: 148mm
  • výška: 20mm
  • hmotnost: 512g
  • ISBN: 978–80–200–2267–7

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Čmejrková a kolektiv Světla
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Academia