Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Značka: Náš kód: 100002296020
 Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Partnerský prodej

Moudrý Marek: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Celý popis

169

169 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 210 Kč, Ušetříte 41 Kč (19 %)
Již se neprodává

Popis

Popis produktu

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

  • počet stran: 80
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.9.2013
  • šířka: 216mm
  • výška: 10mm
  • hmotnost: 298g
  • ISBN: 978–80–7402–128–2

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Moudrý Marek
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Computer Media