Nadnárodní společnosti v České republice

Nadnárodní společnosti v České republice

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i států. Neslouží primárně obecnému blahu, nýbrž zisku svých vlastníků. Jsou p .. Celý popis
619 Kč
Cena je uvedena včetně DPH.
529 Kč
Partner: LIBRISTO

Již se neprodává

Zboží partnera LIBRISTO

Prodej zastřešuje MALL.CZ včetně případné reklamace či vrácení zboží.
Partner odesílá zboží v samostatné zásilce.
Partner určuje způsoby a ceny doručení.

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100034206465

Popis

Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i států. Neslouží primárně obecnému blahu, nýbrž zisku svých vlastníků. Jsou produktem i zdrojem globalizace. Vzbuzují velké naděje a vyvolávají velké obavy. Jsou předmětem zvýšené pozornosti sociálních myslitelů. Jsou opěvovány liberálními ekonomy a zatracovány atiglobalizačními aktivisty. Široká veřejnost k nim má převážně ambivalentní vztah.

Jde o nadnárodní společnosti – fenomén současného světa.

Jaké vlastně ve skutečnosti jsou? Jak jsou organizovány a řízeny? Co přinášejí? Jak velký je jejich vliv? Tyto i další otázky si kladli autoři, když zkoumali roli nadnárodních společností v celosvětovém měřítku a v podmínkách České republiky, kde jejich vstup, datující se od počátku poslední dekády dvacátého století, přinesl zásadní ekonomické i celospolečenské efekty.

Kniha je rozdělena do šesti kapitol: Vznik a vývoj nadnárodních společností, Vstup nadnárodních společností do českého prostředí, Formy uspořádání nadnárodních společností, Organizace a řízení nadnárodních společností, Kultura nadnárodních společností a Budování image nadnárodních společností.

Kniha je určena všem zájemcům o tuto zajímavou problematiku, manažerům z praxe i studentům ekonomických oborů.