Piorecký Karel: Česká literatura a nová média

Značka: Náš kód: 100000548174
 Piorecký Karel: Česká literatura a nová média

Partnerský prodej

Piorecký Karel: Česká literatura a nová média

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Celý popis

295

295 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 365 Kč, Ušetříte 70 Kč (19 %)
Skladem – můžete mít dnes

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 22.10.2018

Popis

Popis produktu

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?

  • počet stran: 300
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 9.6.2016
  • šířka: 140mm
  • výška: 20mm
  • hmotnost: 438g
  • ISBN: 978–80–200–2578–4

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Piorecký Karel
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Academia