Vysekalová Jitka: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Značka: Náš kód: 100000243345
 Vysekalová Jitka: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Partnerský prodej

Vysekalová Jitka: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Celý popis

79

79 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 89 Kč, Ušetříte 10 Kč (11 %)
Skladem – můžete mít 24.10.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 24.10.2018

Popis

Popis produktu

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se „marketingová řeč“ používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.

  • počet stran: 48
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.6.2010
  • šířka: 145mm
  • výška: 3mm
  • hmotnost: 74g
  • ISBN: 80–7168–504–6

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Vysekalová Jitka
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Fortuna