10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6782155

Pospíšil Jan: Jak na média

Pospíšil Jan: Jak na média

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Celý popis
149 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
149 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

18.12.2024 na výdejním místě
18.12.2024 - 19.12.2024 na vaší adrese

Popis

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

  • počet stran: 116
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 1.11.2011
  • šířka: 171mm
  • výška: 11mm
  • hmotnost: 224g
  • ISBN: 978–80–7402–071–1