Zahrádka Pavel: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Značka: Náš kód: 100000255098
 Zahrádka Pavel: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Partnerský prodej

Zahrádka Pavel: Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. Celý popis

444

444 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 550 Kč, Ušetříte 106 Kč (19 %)
Již se neprodává

Popis

Popis produktu

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

  • počet stran: 440
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 13.11.2014
  • šířka: 158mm
  • výška: 30mm
  • hmotnost: 760g
  • ISBN: 978–80–200–2372–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Zahrádka Pavel
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Academia