Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Autor
Vydavatel
Jazyk
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×VydavatelOlympia
„Jen dvě odvětví u nás fungují hůř než politika. Justice a média,“ říká spisovatel a hudebník Petr Štěpánek, autor knihy Reportáž psaná po popravě, a dodává: „Kdysi jsem to říkával jako veselý bonmot, dnes už vím, že je to smutná pravda.
můžete mít 3.4. - 4.4.
V předmluvě Renata Vesecká, bývalá nejvyšší státní zástupkyně, píše, co jí v knize nejvíc zaujalo: „Za přínos knihy považuji autorovo burcování k osobní odpovědnosti za nekvalitní práci, k poukázání na nedostatečnou kontrolu i kárnou odpovědnost, vzd
můžete mít 3.4. - 4.4.
Slušné chování by měl ovládat každý, alespoň natolik, aby nevypadl mezi lidmi jako naprostý buran.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Cvokhauz, hezky česky řečeno blázinec, je v obvyklém významu léčebna pro jedince s psychickým postižením a není na něm pranic veselého či k posměchu vedoucího.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Žije jich v naší republice oficiálně 226 467, podle kvalifikovaných odhadů přes 300 000. Jsou to spoluobčané, o nichž se hovoří jako o „cikánském problému“ nebo „cikánské otázce“.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Ve světě bez plného hodnotového ukotvení, ve světě bezbřehého relativismu, nelze dlouhodobě existovat. Takto formovaná společnost, by totiž nezadržitelně spěla ke svému zániku.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Rodina je základem každé zdravé společnosti. A děti reprezentují její budoucnost. Pro pozitivní formování osobnosti mladého člověka je čím dál zásadnější, v jakém rodinném prostředí vyrůstá.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Sport coby sociální fenomén se už v 60. letech 20. století stal předmětem zkoumání řady vědeckých disciplín, které prokázalo, že je významným společenským jevem a jeho vztah k společenským hodnotám je zásadní.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Prezident Miloš Zeman má za sebou náročný a zároveň veleúspěšný rok. Během několika měsíců se setkal s americkým prezidentem Donaldem Trumpem, britskou královnou Alžbětou II.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Má-li se stát člověk člověkem, musí se vzdělat J. A. Komenský Učit, nebo vzdělávat? Co je na systému vzdělávání v české kotlině problematické? Existuje řešení na tento neutěšený stav?
můžete mít 3.4. - 4.4.
Zbláznil se svět úplně? Chápeme, že v dnešním světě je obtížné se orientovat. Bylo dříve líp a teď je hůř? Ztrácíme historickou paměť dříve, než nás postihne alzheimer.
můžete mít 3.4. - 4.4.
Kniha jako celek se týká celospolečenského problému zhroucení hierarchie hodnot a vyzdvižení jiné hodnotové škály, s čímž je spojena krize zdravého rozumu.
můžete mít 3.4. - 4.4.