Fotr Jiří, Souček Ivan,: Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

Značka: Náš kód: 100002110043
 Fotr Jiří, Souček Ivan,: Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

Partnerský prodej

Fotr Jiří, Souček Ivan,: Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Celý popis

421

421 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 495 Kč, Ušetříte 74 Kč (14 %)
Skladem – můžete mít už 24.9.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 24.9.2018

Toto zboží vám nabízíme v rámci partnerského prodeje. Podmínky doručení se mohou lišit od našich standardních podmínek. Více informací

Hodí se vědět k partnerskému prodeji

Nákupní proces je úplně stejný, jak jste zvyklí. Staráme se o celou vaši objednávku i následnou komunikaci či případnou reklamaci. Rozdíl spočívá jen ve způsobu doručení. Zboží k vám putuje z našeho partnerského skladu v samostatné zásilce za speciální sazbu dopravného, bez možnosti osobního odběru na prodejnách MALL. U vybraných partnerů lze využít doručení na odběrná místa Uloženky.

V případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech nebo reklamace výrobku, jehož jedna strana je delší než jeden metr nebo jeho váha přesahuje 20 kg, kontaktujte, prosím, nejdříve naši zákaznickou linku.

Zboží nabízené v rámci partnerského prodeje poznáte podle štítku Partnerský prodej

Popis

Popis produktu

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací.

Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny.

Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie.

Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.

  • počet stran: 320
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 27.10.2017
  • šířka: 172mm
  • výška: 20mm
  • hmotnost: 668g
  • ISBN: 978–80–271–0434–5

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Fotr Jiří, Souček Ivan,
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Grada