Hana Machková: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe 4. vydání

Hana Machková: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe 4. vydání


Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Celý popis

269
299 Kč Cena je uvedena včetně DPH.
269 Kč
Skladem u partnera 5+ kusů

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100017639632

Popis

Popis produktu

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
  • Datum vydání: 01. 01. 2015
  • Počet stran: 200
  • ISBN: 978–80–247–5366–9

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Hana Machková
Jazyk česky