Jakubíková Dagmar: Strategický marketing - Strategie a trendy

Značka: Náš kód: 100002230648
 Jakubíková Dagmar: Strategický marketing - Strategie a trendy

Partnerský prodej

Jakubíková Dagmar: Strategický marketing - Strategie a trendy

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Celý popis

421

421 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 495 Kč, Ušetříte 74 Kč (14 %)
Skladem – můžete mít zítra

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 25.10.2018

Popis

Popis produktu

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politik

y firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

  • počet stran: 368
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 1.9.2013
  • šířka: 175mm
  • výška: 24mm
  • hmotnost: 754g
  • ISBN: 978–80–247–4670–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Jakubíková Dagmar
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Grada