Jiří Fotr: Tvorba strategie a strategické plánování

Jiří Fotr: Tvorba strategie a strategické plánování

Autor: Jiří Fotr
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Celý popis
569 Kč
Cena je uvedena včetně DPH.
512 Kč

Již se neprodává

Zboží partnera Knihkupectví Daniela

Prodej zastřešuje MALL.CZ včetně případné reklamace či vrácení zboží.
Partner odesílá zboží v samostatné zásilce.
Partner určuje způsoby a ceny doručení.

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100023337233

Popis

Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.

Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu.

Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy.

Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence.

Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.

  • Datum vydání: 01. 06. 2020
  • ISBN: 978–80–271–2499–2
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá