Lafley A. G., Martin Roger L.,: Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Značka: Náš kód: 100002432712
 Lafley A. G., Martin Roger L.,: Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Partnerský prodej

Lafley A. G., Martin Roger L.,: Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Celý popis

279

279 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 329 Kč, Ušetříte 50 Kč (15 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :15.11.2018

Popis

Popis produktu

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.

Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice:

Jaké jsou vaše vítězné cíle?

Kde budete hrát?

Jak způsobem chcete vyhrát?

Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?

Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?

Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

  • počet stran: 392
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 20.8.2018
  • šířka: 138mm
  • výška: 40mm
  • hmotnost: 573g
  • ISBN: 978–80–7390–434–0

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Lafley A. G., Martin Roger L.,
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Omega