Přikrylová Jana: Moderní marketingová komunikace

Značka: Náš kód: 100002230089
 Přikrylová Jana: Moderní marketingová komunikace

Partnerský prodej

Přikrylová Jana: Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. Celý popis

357

357 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 419 Kč, Ušetříte 62 Kč (14 %)
Již se neprodává

Popis

Popis produktu

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

  • počet stran: 320
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.8.2010
  • šířka: 172mm
  • výška: 22mm
  • hmotnost: 670g
  • ISBN: 978–80–247–3622–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Přikrylová Jana
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Grada