Přikrylová Jana: Moderní marketingová komunikace

Značka: Náš kód: 100002230089
 Přikrylová Jana: Moderní marketingová komunikace

Partnerský prodej

Přikrylová Jana: Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. Celý popis

357

357 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 419 Kč, Ušetříte 62 Kč (14 %)
Skladem – můžete mít už 24.4.

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem: 24.4.2018

Toto zboží vám nabízíme v rámci partnerského prodeje. Podmínky doručení se mohou lišit od našich standardních podmínek. Více informací

Hodí se vědět k partnerskému prodeji

Nákupní proces je úplně stejný, jak jste zvyklí. Staráme se o celou vaši objednávku i následnou komunikaci či případnou reklamaci. Rozdíl spočívá jen ve způsobu doručení. Zboží k vám putuje z našeho partnerského skladu v samostatné zásilce za speciální sazbu dopravného, bez možnosti osobního odběru na prodejnách MALL. U vybraných partnerů lze využít doručení na odběrná místa Uloženky.

V případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech nebo reklamace výrobku, jehož jedna strana je delší než jeden metr nebo jeho váha přesahuje 20 kg, kontaktujte, prosím, nejdříve naši zákaznickou linku.

Zboží nabízené v rámci partnerského prodeje poznáte podle štítku Partnerský prodej

Popis

Popis produktu

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

  • počet stran: 320
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.8.2010
  • šířka: 172mm
  • výška: 22mm
  • hmotnost: 670g
  • ISBN: 978–80–247–3622–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Přikrylová Jana
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Grada