Ryglová Kateřina, Rašovská Ida: Management kvality služeb v cestovním ruchu

Značka: Náš kód: 100001966718
 Ryglová Kateřina, Rašovská Ida: Management kvality služeb v cestovním ruchu

Partnerský prodej

Ryglová Kateřina, Rašovská Ida: Management kvality služeb v cestovním ruchu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Celý popis

246

246 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 289 Kč, Ušetříte 43 Kč (14 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :22.11.2018

Popis

Popis produktu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.

Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.

Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

  • počet stran: 192
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 6.10.2017
  • šířka: 166mm
  • výška: 11mm
  • hmotnost: 339g
  • ISBN: 978–80–247–5021–7

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Grada