Vlček Radim: Management hodnotových inovací

Značka: Náš kód: 100002230651
 Vlček Radim: Management hodnotových inovací

Partnerský prodej

Vlček Radim: Management hodnotových inovací

Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Celý popis

269

269 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 320 Kč, Ušetříte 51 Kč (15 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :21.11.2018

Popis

Popis produktu

Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice šesti druhů strategie managementu inovací, kde mají klíčovou roli hodnotové inovace. Kniha je určena pro střední a vrcholový management výrobních podniků a pro studenty ekonomických oborů vysokých škol.

  • počet stran: 239
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.9.2013
  • šířka: 165mm
  • výška: 24mm
  • hmotnost: 360g
  • ISBN: 978–80–7261–164–5

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Vlček Radim
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Management Press