Zyman Sergio: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Značka: Náš kód: 100002230650
 Zyman Sergio: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Partnerský prodej

Zyman Sergio: Konec marketingu,jak jsme jej znali

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Celý popis

345

345 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 410 Kč, Ušetříte 65 Kč (15 %)
Již se neprodává

Popis

Popis produktu

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční „voodoo“ marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově „Konci reklamy…“ tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě „Knihovna světového managementu“. Překlad z angličtiny Irena Grusová.

  • počet stran: 216
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 1.9.2013
  • šířka: 170mm
  • výška: 22mm
  • hmotnost: 480g
  • ISBN: 978–80–7261–134–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Zyman Sergio
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Management Press