Anderson Kristian: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu

Značka: Náš kód: 100000239603
 Anderson Kristian: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu

Partnerský prodej

Anderson Kristian: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Celý popis

119

119 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 148 Kč, Ušetříte 29 Kč (19 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :17.12.2018

Popis

Popis produktu

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.

  • počet stran: 105
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.8.2003
  • šířka: 140mm
  • výška: 10mm
  • hmotnost: 158g
  • ISBN: 80–7205–914–9

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Anderson Kristian
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Pragma