Ftorek Jozef: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Značka: Náš kód: 100003589084

Partnerský prodej

Ftorek Jozef: Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které Celý popis

254

254 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 298 Kč, Ušetříte 44 Kč (14 %)

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Náš kód: 100003589084

Popis

Popis produktu

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly – PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de

finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

  • počet stran: 224
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.1.2012
  • šířka: 168mm
  • výška: 12mm
  • hmotnost: 388g
  • ISBN: 978–80–247–3926–7

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Ftorek Jozef
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Grada