Harnish Verne: Scaling Up - Jak to jen pár firem zvládne... A proč ostatní ne

Harnish Verne: Scaling Up - Jak to jen pár firem zvládne... A proč ostatní ne

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odstraněny cílenými kroky a často bez externích finančních zdrojů. Právě v čase zásadních výzev způsobených digitalizací (Průmysl 4. Celý popis
349 Kč
Cena je uvedena včetně DPH.
282 Kč
-19%
Partner: BOOKTOOK

Skladem u partnera 5+ kusů

2.8.2021 - 3.8.2021 při doručení na adresu
Možnosti doručení
 

Zboží partnera BOOKTOOK

Prodej zastřešuje MALL.CZ včetně případné reklamace či vrácení zboží.
Partner odesílá zboží v samostatné zásilce.
Partner určuje způsoby a ceny doručení.

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100052797218

Popis

Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odstraněny cílenými kroky a často bez externích finančních zdrojů. Právě v čase zásadních výzev způsobených digitalizací (Průmysl 4.0, umělá inteligence,atd.) a pandemií Covid-19 potřebují jak mladé rostoucí, tak etablované firmy správné impulzy a pragmatické, snadno implementovatelné nástroje, aby byly schopné na jedné straně přežít otřesy tuzemského trhu a narůstající mezinárodní konkurenci a na druhé straně umožňovat svým manažerům rychle se přizpůsobovat novým okolnostem. Agilita je potřebná a poptávaná.

Zároveň se zdá, že si „start-upy“ pronajaly všechna klíčová témata budoucnosti pro sebe. Zároveň 9 z 10 nově založených firem zkrachuje během prvních pěti let jejich existence. Proto spousta start-upů sama o sobě nestačí pro dostatečný růst naší ekonomiky. Teprve, pokud start-up dokáže přerůst do úspěšného Scale-upu, může se projevit její ekonomický přínos.

Kniha „Scaling Up – Jak to jen pár firem zvládne…A proč ostatní ne“ se může stát vaším nepostradatelným pomocníkem a rádcem v rozvoji a udržení podnikání.

Cílem této knihy je pomoci vám obrátit to, co vám připadá jako“ kotva, která brzdí“, do vnímání „větru v zádech“ – vytvořit společnost, kde zaměstnanci jsou spokojení a opravdu aktivní ; kde zákazníci vám pomáhají dělat váš marketing a kde každý vydělává odpovídající peníze. K dosažení tohoto cíle se Scaling Up zaměřuje na čtyři hlavní oblasti rozhodování, které musí mít každá společnost správné: lidé, strategie, exekuce a hotovost. Kniha obsahuje řadu nových jednostránkových nástrojů včetně aktualizovaného Jednostránkového strategického plánu a Rockefeller Habits Checklist ™, které více než 40 000 firem po celém světě využilo k svému úspěšnému rozvoji a růstu – od velikosti jednotek milionů až po miliardy dolarů.

  • počet stran: 288
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 30.4.2021
  • šířka: 171mm
  • výška: 19mm
  • hmotnost: 776g
  • ISBN: 978–80–270–8382–4