Křížek Zdeněk, Crha Ivan: Jak psát reklamní text - 4. vydání

Značka: Náš kód: 100002230052
 Křížek Zdeněk, Crha Ivan: Jak psát reklamní text - 4. vydání

Partnerský prodej

Křížek Zdeněk, Crha Ivan: Jak psát reklamní text - 4. vydání

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Celý popis

246

246 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 289 Kč, Ušetříte 43 Kč (14 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :23.1.2019

Popis

Popis produktu

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

  • počet stran: 224
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 1.2.2012
  • šířka: 167mm
  • výška: 13mm
  • hmotnost: 384g
  • ISBN: 978–80–247–4061–4

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Křížek Zdeněk, Crha Ivan
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Grada