Nový,Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Značka: Náš kód: 100000443530
 Nový,Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Partnerský prodej

Nový,Surynek: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Celý popis

272

272 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 319 Kč, Ušetříte 47 Kč (14 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :18.12.2018

Popis

Popis produktu

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.

  • počet stran: 287
  • produkt: Paperback
  • datum vydání: 10.12.2018
  • šířka: 167mm
  • výška: 17mm
  • hmotnost: 488g
  • ISBN: 80–247–1705–0

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor Nový,Surynek
Typ(vazba) Paperback
Vydavatel Grada