Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený

Značka: Náš kód: 100000248771
 Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený

Partnerský prodej

Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. Celý popis

193

193 Kč včetně DPHMaloobchodní cena: 238 Kč, Ušetříte 45 Kč (18 %)

Skladem u partnera

Zboží je skladem na jednom z našich partnerských skladů, a tedy připravené k expedici přímo k vám.

Doručení dopravcem :18.12.2018

Popis

Popis produktu

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku.

Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další.

Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.

  • počet stran: 240
  • produkt: Vázaný
  • datum vydání: 1.11.2012
  • šířka: 146mm
  • výška: 21mm
  • hmotnost: 308g
  • ISBN: 978–80–7349–331–8

Parametry

Parametry produktu %1% %2%

Autor neuveden
Typ(vazba) Vázaný
Vydavatel Pragma