Walker Matthew: Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění

Walker Matthew: Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kolik hodin jste dnes v noci spali? Pokud méně než osm, pak asi stejně jako většina lidstva trpíte spánkovou deprivací. O co přicházíte? Lidé, kteří si dopřávají dostatek spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší, atraktivnější a šťastnější. Celý popis
399 Kč
Cena je uvedena včetně DPH.
344 Kč
Partner: BOOKTOOK

Skladem u partnera 5 kusů

27.7.2021 - 28.7.2021 při doručení na adresu
Možnosti doručení
 

Zboží partnera BOOKTOOK

Prodej zastřešuje MALL.CZ včetně případné reklamace či vrácení zboží.
Partner odesílá zboží v samostatné zásilce.
Partner určuje způsoby a ceny doručení.

Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 100049153898

Popis

Kolik hodin jste dnes v noci spali? Pokud méně než osm, pak asi stejně jako většina lidstva trpíte spánkovou deprivací. O co přicházíte? Lidé, kteří si dopřávají dostatek spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší, atraktivnější a šťastnější. Evoluce nás touto bezbrannou fází denního rytmu nevybavila náhodou!

Kniha předního světového neurovědce Matthewa Walkera odkrývá nejnovější poznatky z výzkumu spánku. Poprvé v historii dnes věda dokáže zodpovědět, proč vůbec spíme, jak spánek prospívá našemu tělu a mozku a proč má spánková deprivace tak ničivé následky. Walker fascinujícím způsobem objasňuje vliv spánku na logické rozhodování, učení a paměť, na seřizování našich emocí a imunitní systém, ale i metabolismus a chuť k jídlu. A přesvědčivě dokládá, že nedostatek spánku nás může mnoha různými způsoby zabít.

Z knihy se mimo jiné dozvíte:

* jak poznat svůj chronotyp a pochopit jeho neměnný vztah s cirkadiánním rytmem těla

* že spánek významně snižuje riziko srdečního infarktu a mrtvice, chrání před rakovinou, Alzheimerovou chorobou a diabetem typu II

* co nám převratný rozvoj zobrazovacích metod odhaluje o NREM a REM fázích spánku, a jaký mají vliv na odvádění toxických metabolitů z mozku

* jak sny zmírňují traumata a bolestivé vzpomínky a podněcují kreativitu

* kdy nejpozději požívat kofein, proč se držet dál od prášků na spaní a kdy si pomoci tabletou melatoninu

* jak se mění vzory spánku v průběhu života a proč nechat teenagery ráno dospat

* a hlavně, jak se znovu naučit dobře usínat a zdravě spát

  • počet stran: 416
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 3.3.2021
  • šířka: 122mm
  • výška: 25mm
  • hmotnost: 528g
  • ISBN: 978–80–7555–122–1