MALL Comfort

Služba Komplet

Zajistěte si doručení spotřebiče po celé ČR bez starostí navíc. Nyní i s víkendovým dodáním po Praze.

Co všechno služba zahrnuje?

  1. Spotřebič vyneseme a doručíme na požadované místo. Se spotřebičem vážícím více než 75 kg (např. americké lednice) si už však sami neporadíme. Budeme potřebovat vaši pomoc, ideálně dvou dalších osob.
  2. Zabezpečíme základní instalaci spotřebiče. Provedeme elektroinstalaci, připojení k přívodu vody nebo odpadu.
  3. Starý spotřebič odvezeme i s nepotřebnými obaly a zajistíme ekologickou likvidaci.

Co služba nezahrnuje?

  1. Speciální typy instalace, jako je např. připojení na plyn nebo, na napětí 380 V, spojení pračky a sušičky mezikusem zatím neumíme.

Dodání do patra

Co všechno služba zahrnuje?

  1. Službu si můžete objednat k jakékoliv objemné zásilce. Se spotřebičem vážícím více než 75 kg (např. americké lednice) si už však sami neporadíme. Budeme potřebovat vaši pomoc, ideálně dvou dalších osob.
  2. Zboží vám doručíme do kteréhokoliv patra.

Zboží vám bude doručováno jedním řidičem, počítejte prosím s možností, že bude potřebovat vaši pomoc.

Odvoz starého spotřebiče

Službu je možné využít v případě, že se jedná o odvoz stejného druhu spotřebiče jaký jste si zakoupili.

Jak připravit spotřebič na odvoz?

  1. Spotřebič odpojte včas, aby neobsahoval námrazu a vodu (platí primárně pro ledničku, mrazák, pračku, myčku). V jiném případě vám spotřebič nebude odvezen z důvodu možnosti poškození ostatních zásilek ve vozidle doručovatele.
  2. Váš spotřebič připravte k odvozu a umístěte za první uzamykatelné dveře. V případě, že jste si objednali dodání nového spotřebiče do patra, starý spotřebič odvezeme přímo z vašeho bytu.
  3. Zboží bude odvážet jeden řidič za pomocí rudla. Pokud nebude možné rudlo použít (s ohledem na případné překážky jako je schodiště, stěny, dveře, podlahy) budeme potřebovat i vaši pomoc.

Odborná instalace spotřebičů

Služba, která vyžaduje řemeslnou zručnost, jako instalace vestavěných spotřebičů nebo je pro jeji provedení nutné mít zákonem stanovené zkoušky (elektroinstalace, instalace plynových spotřebičů, varné desky).

Jak služba funguje:

  1. Službu odborná instalace je možné sjednat pouze k objednávkám s dopravou express (na konkrétní den) a adresou v Praze a středních Čechách.
  2. Global Assistance vás bude kontaktovat nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky pro sjednání termínu instalace. V případě, že byste chtěli kontaktovat partnera sami, obraťte se na linku: +420 251 032 861.
  3. Službu je možné stornovat u partnera Global Assistance nejpozději do 14 hodin předešlého pracovního dne před sjednaným termínem pro instalaci. Storna hlášená po tomto termínu budou zpoplatněna jako marný výjezd za poplatek 968 Kč. Kontakt: +420 251 032 861
  4. Je možné, že se z nějakého důvodu nebudete moci dostavit v čas na sjednanou adresu a řemeslník neprovede instalaci. V takovém případě, vám vrátíme část ceny sníženou o náklady na marný výjezd ve výši 968 Kč.
  5. Pro větší detail se podívejte do Nejčastějších dotazů nebo Obchodních podmínek služby.

Službu nelze zakoupit k zboží označeném jako „Partnerský prodej“ a „Skladem u partnera“.

V případě, že jste v karanténě, nebo nemocní, službu nebude možné realizovat. Tuto skutečnost prosím oznamte na tel.: +420 251 032 861 nejpozději do 14 hodin předešlého dne před sjednaným termínem pro instalaci.

Jak si objednáte službu MALL Comfort?

V košíku, v kroku „doprava a platba“ si vyberte „doručení na mou adresu“.

Při výběru termínu doručení zvolte také službu „MALL Comfort“. Službu si můžete objednat již na pozítří.

Po odeslání objednávky vás bude kontaktovat operátor, aby s vámi dohodl podrobnosti včetně orientačního času doručení.

Ceny služeb

SlužbaCena s DPH
Služba Komplet249 - 349 Kč *
Dodání do patra199 - 249 Kč *
Odvoz starého spotřebičeZDARMA
Odborná instalace spotřebiče1 599 Kč
Více práce500 Kč / hod.
Marný výjezd968 Kč

* Cena služby závisí na lokalitě doručení. Konkrétní cenu najdete v košíku během vaší objednávky.

Nejčastější dotazy

Kdo a kdy mě bude kontaktovat pro upřesnění termínu Odborné instalace spotřebiče?

Global Assistance vás bude kontaktovat nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky. V případě, že byste chtěli kontaktovat partnera sami, obraťte se na linku: +420 251 032 861.

Co když mám v objednávce více spotřebičů? Kolik zaplatím za instalaci?

Cena za službu Odborná instalace spotřebiče se nemění v návaznosti na počet spotřebičů. Tedy zaplatíte stejně, i když budou instalovány dva a více spotřebičů. Tyto spotřebiče však musí být součástí původní objednávky, ve které byla služba uhrazena a musí se jednat o vestavěné či plynové spotřebiče, nebo varnou desku. Instalace nevestavěných spotřebičů, na které se služba nevztahuje, může být provedena jako vícepráce v sazbě 500 Kč/hodinu včetně DPH.

Je potřeba místo na odbornou instalaci nějak připravit?

Ano. Místo, kam má být spotřebič instalován musí být k instalaci připravené (aby byly v místě dostupné přípojky, místo určené pro spotřebič, aby bylo prázdné (nebylo zastavěné, apod.)

Spotřebič musí být připraven k zapojení/instalaci v místnosti, v níž bude instalován (stěhování není zahrnuto ve službě).

Kdo si odveze původní spotřebič?

Starý spotřebič (kromě plynového spotřebiče - viz níže) si odveze dopravce při předání nového spotřebiče. Je však potřeba si tuto službu zaškrtnout ve volbě dopravy, před odesláním objednávky. Odvoz starého spotřebiče nikdy neprovádí řemeslník.

Pokud si chcete nechat odvézt starý plynový spotřebič, je potřeba kontaktovat naši zákaznickou linku MALL.CZ na tel.: +420 296 245 025 (není tak potřeba zaškrtnout tuto službu ve volbě dopravy). Pro staré plynové spotřebiče jezdí samostatně vypravené auto, poté co vám jej před instalací nového plynového spotřebiče, řemeslník bezpečně odpojí od plynu a připraví na odvoz.

Co je spojovací materiál?

Spojovacím materiálem se rozumí materiál nezbytný k řádné a úplné instalaci spotřebiče, přičemž cena tohoto spojovacího materiálu nepřekročí při Instalační službě v souhrnu částku 100 Kč – např. gumičky, těsnění, podložky, atd.

Je třeba výpomoc zákazníka při instalaci?

Ne, pokud je spotřebič dopravený na místo určené k instalaci a nebude s ním zapotřebí manipulovat.

Co když nemohu být v domluveném čase na místě určeném pro instalaci?

Pokud to zjistíte dříve, než 24 hodin před samotnou instalací, zavoláte na linku: +420 251 032 861 a domluvíte si další postup, případně nový termín. V případě, že nebudete v dohodnutý termín a čas na místě instalace a nebude tedy možné Instalační službu provést, bude vám vrácena cena služby ponížená o náklady na výjezd ve výši 800 Kč.