MALL Comfort

Služba Komplet

Zajistěte si doručení spotřebiče po celé ČR bez starostí navíc. Nyní i s víkendovým dodáním po Praze.

Co všechno služba zahrnuje?

  1. Spotřebič vyneseme a doručíme na požadované místo.
  2. Zabezpečíme základní instalaci spotřebiče. Provedeme elektroinstalaci, připojení k přívodu vody nebo odpadu.
  3. Starý spotřebič odvezeme i s nepotřebnými obaly a zajistíme ekologickou likvidaci.

Co služba nezahrnuje?

  • Výnos tzv. Americké lednice, nebo jiného zboží s hmotností nad 85 kg/ks.
  • Připojení, nebo odpojení spotřebiče do sítě elektrického napětí o 380 V nebo do sítě elektrického napětí o 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
  • Připojení nebo odpojení plynové přípojky.
  • Úpravy vodovodní, odpadní, elektrické přípojky nebo anténních rozvodů.
  • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
  • Zástavbu vestavných spotřebičů.
  • Spojení pračky a sušičky mezikusem.
  • Změnu orientace otevírání dveří u chladniček.
  • Upevnění LCD a LED televizorů na zeď.
  • Naladění televizních a satelitních tunerů.
  • Připojení bojlerů.
  • Odpojení starého spotřebiče, odstranění vody a případných nečistot.
  • Doručení na přesný čas.

Instalace dvou spotřebičů s mezikusem

Služba je realizována jen při současném zakoupení služby Mall Comfort - Komplet

Pravidla pro spojení dvou spotřebičů s mezikusem:

  • Pro využití služby je nutné spolu se spotřebičem u nás zakoupit vhodný mezikus.
  • Sestavení dohromady je možné pouze ve chvíli, kdy budete mít doma připraveny oba spotřebiče, tedy pračku i sušičku.
  • Službu je možné využít pouze u volně stojících spotřebičů, jejichž spojení nevyžaduje vrtání do spotřebičů samotných.

Dodání do patra

Co všechno služba zahrnuje?

  1. Službu si můžete objednat k jakékoliv objemné zásilce. Se spotřebičem vážícím více než 85 kg (např. americké lednice) si už však sami neporadíme. Budeme potřebovat vaši pomoc, ideálně dvou dalších osob.
  2. Zboží vám doručíme do kteréhokoliv patra.

Zboží vám bude doručováno jedním řidičem, počítejte prosím s možností, že bude potřebovat vaši pomoc.

Odvoz starého spotřebiče

Službu je možné využít v případě, že se jedná o odvoz stejného druhu spotřebiče jaký jste si zakoupili.

Jak připravit spotřebič na odvoz?

  1. Spotřebič odpojte včas, aby neobsahoval námrazu a vodu (platí primárně pro ledničku, mrazák, pračku, myčku). V jiném případě vám spotřebič nebude odvezen z důvodu možnosti poškození ostatních zásilek ve vozidle doručovatele.
  2. Váš spotřebič připravte k odvozu a umístěte za první uzamykatelné dveře. V případě, že jste si objednali dodání nového spotřebiče do patra, starý spotřebič odvezeme přímo z vašeho bytu.
  3. Zboží bude odvážet jeden řidič za pomocí rudla. Pokud nebude možné rudlo použít (s ohledem na případné překážky jako je schodiště, stěny, dveře, podlahy) budeme potřebovat i vaši pomoc.

Odborná instalace spotřebičů

Služba, která vyžaduje řemeslnou zručnost, jako instalace vestavěných spotřebičů nebo je pro její provedení nutné mít zákonem stanovené zkoušky (elektroinstalace, instalace plynových spotřebičů, varné desky).

Jak služba funguje:

Zkušený technik vám nový spotřebič přijde namontovat v dohodnutém termínu (instalaci neprovádí kurýr při doručování zboží). Technik, pokud je to potřeba, odmontuje váš starý spotřebič. Poté instaluje a zapojí spotřebič nový. Provede zkoušku funkčnosti a seznámí vás se základním ovládáním spotřebiče. Samozřejmostí je i kontrola všech spojů. Nakonec obdržíte protokol o provedení odborné instalace spotřebiče.

Podmínky služby:

  1. Službu odborná instalace je možné sjednat pouze k objednávkám s dopravou na adresu s výběrem dne doručení.
  2. Službu zajišťuje Global Assistance. Operátor z Global Assistance vás bude po doručení spotřebiče kontaktovat, aby s vámi domluvil termín instalace.
  3. Službu je možné stornovat u partnera Global Assistance nejpozději do 14 hodin předešlého pracovního dne před sjednaným termínem pro instalaci. Storna hlášená po tomto termínu budou zpoplatněna jako marný výjezd za poplatek 968 Kč. Kontakt: +420 722 973 535.
  4. Je možné, že se z nějakého důvodu nebudete moci dostavit v čas na sjednanou adresu a řemeslník přijede, ale nebude moci provézt instalaci. V takovém případě, vám vrátíme část ceny sníženou o náklady na marný výjezd ve výši 968 Kč.
  5. Pro větší detail se podívejte do Nejčastějších dotazů nebo Obchodních podmínek služby.

Službu nelze zakoupit k zboží označeném jako „Partnerský prodej“ a „Skladem u partnera“.

Jak si objednáte službu MALL Comfort?

V košíku, v kroku „doprava a platba“ si vyberte „doručení na mou adresu“.

Při výběru termínu doručení zvolte také službu „MALL Comfort“. Službu si můžete objednat již na pozítří.

Po odeslání objednávky vás bude kontaktovat operátor, aby s vámi dohodl podrobnosti včetně orientačního času doručení.

Ceny služeb

Služba Cena s DPH
Služba Komplet 349 Kč
Spojení pračky a sušičky mezikusem 199 Kč
Dodání do patra 249 Kč
Odvoz starého spotřebiče ZDARMA
Odborná instalace spotřebiče 1 599 Kč
Více práce 500 Kč / hod.
Marný výjezd 968 Kč

Nejčastější dotazy

Kdo a kdy mě bude kontaktovat pro upřesnění termínu Odborné instalace spotřebiče?

Global Assistance vás bude kontaktovat nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky.

Co když mám v objednávce více spotřebičů? Kolik zaplatím za instalaci?

Cena za službu Odborná instalace spotřebiče se nemění v návaznosti na počet spotřebičů. Tedy zaplatíte stejně, i když budou instalovány dva a více spotřebičů. Tyto spotřebiče však musí být součástí původní objednávky, ve které byla služba uhrazena a musí se jednat o vestavěné či plynové spotřebiče, nebo varnou desku. Instalace nevestavěných spotřebičů, na které se služba nevztahuje, může být provedena jako vícepráce v sazbě 500 Kč/hodinu včetně DPH.

Kdo si odveze původní spotřebič?

Starý spotřebič si odveze dopravce při předání nového spotřebiče. Je však potřeba si tuto službu zvolit v košíku ve volbě dopravy, před odesláním objednávky. V případě, že nebylo možné odvést spotřebič v den závozu nového (byl např. ještě vestavěn), přijede si pro něj samostatně vypravené auto po instalaci nového zboží. Pokud se jedná o tento typ odvozu, po instalaci, prosím, kontaktujte telefonní linku +420 234 265 049. I v tomto případě je nutné mít službu vybranou v košíku před odesláním objednávky. Odvoz starého spotřebiče nikdy neprovádí řemeslník.

Co je spojovací materiál?

Spojovacím materiálem se rozumí materiál nezbytný k řádné a úplné instalaci spotřebiče, přičemž cena tohoto spojovacího materiálu nepřekročí při Instalační službě v souhrnu částku 100 Kč – např. gumičky, těsnění, podložky, atd.

Je třeba výpomoc zákazníka při instalaci?

Ne, pokud je spotřebič dopravený na místo určené k instalaci a nebude s ním zapotřebí manipulovat.

Co když nemohu být v domluveném čase na místě určeném pro instalaci?

Nejpozději do 14 hodin předešlého pracovního dne před sjednaným termínem pro instalaci volejte na telefonní číslo, které naleznete v SMS zprávě od Global assistance. Domluvíte si další postup, případně nový termín. V případě, že nebudete v dohodnutý termín a čas na místě instalace a nebude tedy možné Instalační službu provést, bude vám vrácena cena služby ponížená o náklady na výjezd ve výši 968 Kč.

Proč je důležité Potvrzení o odborné instalaci?

Pokud je spotřebič instalován bez požadované odborné způsobilosti, a dojde k případné havárii, nevztahuje se na ni pojistění domácnosti.

Kam můžu zavolat, protože se potřebuji domluvit na novém termínu?

Obraťte se na linku: +420 722 973 535.

Odmontuje mi řemeslník i starý vestavěný spotřebič?

Ano, pracovník Global Assistance je schopný starý spotřebič odmontovat. Tento úkon je v ceně služby.