CZ 2018-11-MJ-XmasGifthelper


Vyzvedněte si svou zásilku kdykoliv během dne

Naše nové MALL Boxy nemají otevírací dobu. Své objednávky si můžete vyzvednout ráno před prací, po cestě domů, nebo klidně o půlnoci.

Vyzvednutí je velmi snadné
1 Do MALL Boxu zadáte své telefonní číslo a kód z SMS.
2 MALL Box otevře přihrádku s vaší zásilkou.
3 Vyzvedněte svou zásilku a zavřete přihrádku.
Výhody MALL Boxů
Spolehlivé

MALL Boxy vaše objednávky nikdy neztratí ani nepoškodí.

Bezpečné

MALL Boxy jsou monitorované a pro vyzvednutí objednávky je potřeba se prokázat heslem.

Nonstop

MALL Boxy jsou k dispozici 24 hodin denně.

Kde MALL Boxy najdete?

V této chvíli jsou jíž rozmístěny desítky MALL Boxů po celé České republice a další jsou na cestě! Stačí se podívat na naší MALL Box mapu, kliknout na vybraný MALL Box a hned budete vědět, kde přesně najdete ten váš!

Časté dotazy
Lze do MALL Boxu poslat objednávku s více položkami?

Ne. Zatím je možné zásílat pouze objednávky s jednou položkou. Právě pracujeme na vylepšení této služby a již brzy půjde využít MALL Box i pro vícekusové objednávky.

Jde do MALL Boxu odeslat zboží ze všech kategorií?

Ne. Bohužel, některé zboží má vysoké nároky na způsob uskladnění, jiné se do Boxu kvůli svým rozměrům nevejde. Nicméně pro vetšinu našich kategorií lze MALL Boxy využít.

Jak dlouho čeká zboží v MALL Boxu?

Zboží je v MALL Boxu uloženo po dobu 3 dnů. Chceme vám poskytnout dostatek času na vyzvednutí vaší objednávky a zároveň zajistit, že naše Boxy budou volné pro nové objednávky. Lhůta 3 dnů by měla vyhovět oběma požadavkům.

Jak můžu za zboží zaplatit?

MALL Boxy jsou vybavené terminálem pro platbu kartou. Platba v hotovosti bohužel možná není. Případně můžete za objednávku zaplatit předem a v Boxu objednávku pouze vyzvednout.

Co když zboží nestihnu vyzvednout?

Nevyzvednutá objednávka se vrátí zpět na náš sklad. Pokud se tak stane, je potřeba zboží objednat znovu.

Co dělat, pokud jsem ztratil kód pro otevření schránky?

Kód vám zašleme e-mailem a v SMS zprávě. Pokud už kód nemáte ani ve schránce ani v telefonu, kontaktujte naše zákaznické centrum.

Kdy a kde si můžu zboží vyzvednout?

Zboží vám do MALL Boxu doručíme následující pracovní den. Vyzvednou si jej můžete kdykoliv po obdržení potvrzující SMS/emailu 24h denně, 7 dnů v týdnu.