Odložená platba MALL Pay

Plaťte za zboží kdykoliv do 14 dní po nákupu, členové klubu Pro děti do 30 dnů

Nyní doprava domů zdarma při platbě s MALL Pay

Objednej, vyzkoušej, áááž pak zaplať.
Plaťte za zboží kdykoli do 50 dní po nákupu.

Jak na to?

Jak na to?

  1. Vyberte platební metodu s názvem: „Zaplatím do 14 dní“.
  2. Potvrďte nákup SMS kódem zaslaným na vaše číslo.
  3. Zaplatíte převodem nebo kartou do 14 dní po doručení.
    Návod vám pošleme do e-mailu.
  4. Jakmile se ověříte, získáte skipovací účet s 50 dny na zaplacení všech nákupů místo klasických 14 dní.

Platba MALL Pay vás jako jediná odmění za každý nákup

Získáte body, které snadno a rychle vyměníte za skvělé odměny.

Slevy až 50 %

na oblíbené zboží

Doprava zdarma

na výdejní místa

Odměny v kapse

všechny slevy přehledně v mobilní aplikaci

Stáhněte si MALL Pay do kapsy

  • Přehled o všech nákupech a odměnách
  • Pohodlná a bezpečná platba přímo z mobilu
  • Díky notifikacím nezmeškáte datum k platbě

Nejčastější dotazy našich zákazníků

Potřebuji k převzetí zboží ukázat svůj doklad totožnosti?

Ano, abychom měli potvrzeno, že se zboží dostalo do těch správných rukou, poprosíme vás u převzetí balíčku o doklad totožnosti (občanský nebo řidičský průkaz). Nebudeme jej skenovat, pouze zkontrolujeme, že jméno i příjmení souhlasí s objednávkou a opíšeme si poslední 3 čísla dokladu. Objednávku nemůže vyzvednout někdo jiný s vaším dokladem, ani nelze poslat rodinného příslušníka s jeho vlastním dokladem, pokud na jeho jméno není objednávka vytvořena.

Zaplatím při využití MALL Pay něco navíc?

Ne, pokud zaplatíte do termínu určeného v objednávce. Blížící se datum platby vám ještě připomeneme e-mailem a SMS zprávou. Pokud byste ani poté nemohli zaplatit, naúčtujeme vám následující přirážky.

5 dnů po splatnosti100 Kč
10 dnů po splatnostidalších 100 Kč
15 dnů po splatnostidalších 100 Kč
Existuje finanční limit pro můj první nákup?

Na první nákup dostanete zpravidla limit 2 000 Kč. Přesnou částku dokážeme určit po prvním pokusu o objednávku s platbou MALL Pay. Částku na nákupy vám budeme s dalšími platbami postupně navyšovat. Více informací o fungování platební metody MALL Pay zjistíte zde.

Mohu na platbu s MALL Pay využít slevové kupóny od MALL.cz?

Bohužel momentálně není z technických důvodů možné na nákupy s platbou MALL Pay využít slevové kupony od MALL.cz. Pracujeme na tom, abychom možnosti uplatnit slevové kódy s MALL Pay zavedli do konce roku 2020. Aktuálně můžete během různých akcí využít dárkových poukazů přímo od MALL Pay, které se uplatňují až po odeslání objednávky přímo v Zákaznické zóně.

Mohu tuto službu využít pro nákup zboží v rámci „Partnerského prodeje“?

Ne, v tuto chvíli bohužel není možné platit až po vyzkoušení u produktů nabízených v rámci „Partnerského prodeje“. Co je to partnerský prodej a jak poznáte zboží nabízené v tomto režimu, si můžete přečíst zde.

Co když budu chtít vrátit pouze část objednávky?

Zboží můžete vrátit na kterékoliv z našich prodejen nebo zaslat na adresu: Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Po přijetí zboží pro vás zařídíme úpravu částky k platbě, kterou pak stačí jen v dohodnutém termínu zaplatit.

Jak zjistím, kdy mám své nákupy zaplatit?

Datum k platbě dostanete do e-mailu přímo od MALL Pay.

Pokud si navíc stáhnete mobilní MALL Pay aplikaci, upozorníme vás na blížící se datum splatnosti.

Potřebujete pomoc?

Všechny další dotazy k MALL Pay rádi zodpovíme na speciální lince a e-mailu.

+420 234 703 291

Ve všední dny od 8 do 18 hodin

Chcete zaplatit objednávku s MALL Pay?

Číslo účtu MALL Pay: 117962473/0300

Variabilní symbol a další podrobnosti najdete v e-mailu od MALL Pay nebo ve své Zákaznické zóně.