Odborná instalace spotřebiče

Pomůžeme vám s instalací vestavěných a plynových spotřebičů. Odborně a za předem stanovenou cenu.

po celé
ČR

jen za
1 599 Kč

S čím vám pomůžeme?

Plynové spotřebiče

Ve spolupráci se servisním technikem s požadovanou licencí připojíme plynový sporák, nebo plynovou varnou desku.

Varné desky

Nainstalujeme varné desky, indukční, elektrické i sklokeramické, a to dle platné vyhlášky.

Vestavěné spotřebiče

Zajistíme montáž a připojení vestavěných spotřebičů (lednice, trouby, mrazáky, myčky nebo pračky).

Jak službu objednat?

Vyberte
"Doručení na adresu ve vámi vybraný den"

Při objednávce spotřebiče vyberte dopravu "Doručení na adresu ve vámi vybraný den" a vyberte si den doručení.

Zaškrtněte
"Odborná instalace spotřebiče"

Vyberte si doplňkovou službu "Odborná instalace spotřebiče".

Dokončete
objednávku

Vyberte si způsob platby a odešlete objednávku. Vyčkejte na telefonát od operátora Global Asisstance, který s vámi domluví termín instalace spotřebiče.

Službu nelze zakoupit ke zboží označenému jako „Partnerský prodej“ a „Skladem u dodavatele“.

Co všechno služba zahrnuje?

  • Umístění a připevnění nového spotřebiče.
  • Demontáž starého spotřebiče.
  • Připojení na odpadové potrubí, tlakovou vodu, elektrickou síť.
  • Spojovací materiál v hodnotě do 100 Kč (těsnění, gumičky, podložky,..).
  • Připevnění a vyvážení dvířek u myček.
  • Zkoušku funkčnosti a seznámení se základním ovládáním spotřebiče.
  • Kontrola těsnosti všech spojů (voda, plyn, odpad).
  • Potvrzení o provedení odborné instalace.

Cena služby

1 599 Kč

Jak se připravit na instalaci

  • Spotřebič musí být v místnosti, ve které bude instalován (stěhování není součástí služby).
  • Musí být dostupné přípojky.

Službu je možné stornovat u partnera Global Assistance nejpozději do 14 hodin předešlého pracovního dne před sjednaným termínem pro instalaci. Storna hlášená po tomto termínu budou zpoplatněna jako marný výjezd za poplatek 968 Kč.

Nejčastější dotazy našich zákazníků

Kdo a kdy mě bude kontaktovat pro upřesnění termínu Odborné instalace spotřebiče?

Global Assistance vás bude kontaktovat nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky.

Co když mám v objednávce více spotřebičů? Kolik zaplatím za instalaci?

Cena za službu Odborná instalace spotřebiče se nemění v návaznosti na počet spotřebičů. Tedy zaplatíte stejně, i když budou instalovány dva a více spotřebičů. Tyto spotřebiče však musí být součástí původní objednávky, ve které byla služba uhrazena a musí se jednat o vestavěné či plynové spotřebiče, nebo varnou desku. Instalace nevestavěných spotřebičů, na které se služba nevztahuje, může být provedena jako vícepráce v sazbě 500 Kč/hodinu včetně DPH.

Kdo si odveze původní spotřebič?

Starý spotřebič si odveze dopravce při předání nového spotřebiče. Je však potřeba si tuto službu zvolit v košíku ve volbě dopravy, před odesláním objednávky. V případě, že nebylo možné odvést spotřebič v den závozu nového (byl např. ještě vestavěn), přijede si pro něj samostatně vypravené auto po instalaci nového zboží. Pokud se jedná o tento typ odvozu, po instalaci, prosím, kontaktujte telefonní linku +420 234 265 049. I v tomto případě je nutné mít službu vybranou v košíku před odesláním objednávky. Odvoz starého spotřebiče nikdy neprovádí řemeslník.

Co je spojovací materiál?

Spojovacím materiálem se rozumí materiál nezbytný k řádné a úplné instalaci spotřebiče, přičemž cena tohoto spojovacího materiálu nepřekročí při Instalační službě v souhrnu částku 100 Kč – např. gumičky, těsnění, podložky, atd.

Je třeba výpomoc zákazníka při instalaci?

Ne, pokud je spotřebič dopravený na místo určené k instalaci a nebude s ním zapotřebí manipulovat.

Co když nemohu být v domluveném čase na místě určeném pro instalaci?

Nejpozději do 14 hodin předešlého pracovního dne před sjednaným termínem pro instalaci volejte na telefonní číslo, které naleznete v SMS zprávě od Global assistance. Domluvíte si další postup, případně nový termín. V případě, že nebudete v dohodnutý termín a čas na místě instalace a nebude tedy možné Instalační službu provést, bude vám vrácena cena služby ponížená o náklady na výjezd ve výši 968 Kč.

Proč je důležité Potvrzení o odborné instalaci?

Pokud je spotřebič instalován bez požadované odborné způsobilosti, a dojde k případné havárii, nevztahuje se na ni pojistění domácnosti.

Kam můžu zavolat, protože se potřebuji domluvit na novém termínu?

Obraťte se na linku: +420 702 057 021.

Odmontuje mi řemeslník i starý vestavěný spotřebič?

Ano, pracovník Global Assistance je schopný starý spotřebič odmontovat. Tento úkon je v ceně služby.

Technik ke mně dnes přijel ale já nebyl doma. Jak to bude, prosím, s poplatkem za marný výjezd?

Předtím než se přistoupí k novému pokusu o instalaci, budete muset zaplatit fakturu za marný výjezd ve výši 968 Kč. Potom si teprve s vámi Global Assistance domluví nový termín instalace.

Partner služby

Službu Odborná instalace zajišťuje Global Assistance

Dokumenty ke stažení

Obchodní podmínky služby