Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Objem
Vedlejší vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Parfém Ventana od značky Armaf je smyslná dřevitá vůně pro muže. Na trh byla uvedena v roce 2017.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Nuit D´Issey od značky Issey Miyake je pánská, citrusově-kořeněná vůně pro muže. V úvodu se mísí grapefruit a bergamot, poté se o slovo přihlásí koření, vetiver, dřevité tóny, černý pepř, kůže a nakonec vše završí ebenové dřevo, kadidlo, pačuli a fazole tonka. Na trh byla uvedena v roce 2014.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Cedrat Boise značky Mancera je citrusově-aromatická vůně určená pro muže i ženy. Hlava je tvořena bergamotem, sicilským citronem, černým rybízem a kořeněnými tóny. Srdce se skládá z vodního jasmínu, lístků pačuli a ovocných akordů.
můžete mít 23.4. - 24.4.
UNISEX parfém inspirovaný vůní TIZIANA TERENZI Gumin Vonné esence 20%
můžete mít 25.4. - 26.4.
Hugo je aromaticko-zelená vůně mnoha rozměrů, osobní identity. Jasná, čistá a nenapodobitelná. Dokonale ztělesňuje elán mladých lidí. Osvěžte se i vy nezaměnitelnou elegantní svěžestí, která vám zpříjemní jakoukoliv denní dobu. Vůně byla uvedena na trh v roce 1995.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Vůně je inspirována krásou Pantellerie, kde Armani strávil prázdniny. Acqua Di Gio Pour Homme je vytvořena pro muže svobodného a divokého, je plná svobody, větru a vody.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Vůně je inspirována krásou Pantellerie, kde Armani strávil prázdniny. Acqua Di Gio Pour Homme je vytvořena pro muže svobodného a divokého, je plná svobody, větru a vody.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Muž Boss No. 6 je cílevědomý se zdravou dávkou sebedůvěry. Luxusní citrusově-kořeněná vůně definuje úspěch, vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Dochází k novému přebalu krabičky této vůně (viz detailní fotografie).
můžete mít 23.4. - 24.4.
Paco Rabanne 1 Million – neodolatelná a velmi exkluzivní pánská vůně sladšího ražení s jemně svěžím složením. Nechte se pohltit touto vůní a spolehněte se na ni během celého dne. Bude vás doprovázet jako vaše druhá kůže. Na trh byla uvedena v roce 2008.
můžete mít 23.4. - 24.4.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 23.4. - 24.4.